...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Ludzie reklamy w służbie dobra

lukasz_dolata

jedno.org to organizacja łącząca kompetencje komunikacji marketingowej i CSR. Na czele inicjatywy stoi Łukasz Dolata, właściciel domu produkcji filmowej oversee.pl.

Pracując w branży reklamowej od lat i spotykając na swojej drodze wielu utalentowanych i kreatywnych ludzi postanowiłem wykorzystać te możliwości oraz umiejętności, które posiadamy w czynieniu społecznego dobra. – mówi Łukasz Dolata

Główny cel, który przyświeca jedno.org to zachęcenie do połączenia budżetu marketingowego przedsiębiorstw z długofalową strategią CSR i tym samym wpisanie biznesu w jego społeczne i ekologiczne otoczenie.

Na całym świecie można zaobserwować trend w którym za przyszłe losy świata odpowiedzialność przejmują nie tylko rządy czy organizacje pożytku publicznego, ale prywatne firmy. I nie jest to tylko zabieg wizerunkowy, ale coraz częściej nagląca potrzeba podyktowana zarówno kryzysami społecznymi i ekologicznymi jak i rosnącą świadomością przeciętnego człowieka, a co za tym idzie, konsumenta.

jedno.org ma na celu odpowiedzenie na ten trend, pokazując, że odpowiedzialne przedsiębiorstwa będą w najbliższym czasie nie tylko lepiej postrzegane, ale znacznie skuteczniejsze biznesowo. Mówiąc najprościej – dobro się opłaca.

jedno.org zapewnia kompleksowe realizowanie kampanii przedsiębiorstw w służbie czynienia dobra. „Marzymy o świecie, w którym dobrze wydane pieniądze oznaczają na równi dobro dla otoczenia, jak i siłę dla przedsiębiorstwa – czytamy na stronie http://jedno.org

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF