Mariusz Smolarek redaktorem naczelnym Chillizet

Od 13 stycznia br. Mariusz Smolarek będzie redaktorem naczelnym Chillizet, zastępując na tym stanowisku Iwonę Kostkę-Kwiatkowską, która rozstaje się ze stacją. Chilizet jest partnerem 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.
Smolarek pozostaje jednocześnie redaktorem naczelnym Antyradia. Z Grupą Eurozet związany jest od 2004 roku, a od 2016 kieruje Antyradiem jako redaktor naczelny i dyrektor programowy.
Iwona Kostka-Kwiatkowska pracowała w Chillizet od maja 2017 roku. Wcześniej była związana m.in. Radiem Kampus, a także odpowiadała za strategię programową i budowanie wizerunku marki Programu IV Polskiego Radia.
Mariusz od zawsze związany jest z radiem i zna to medium od podszewki. Zaczynał w lokalnej rozgłośni, a dziś zarządza największą i najbardziej znaczącą stacją rockową w Polsce. Antyradio rośnie i realizuje kolejne stawiane przed nim cele. Stacja ta jest patronem wszystkich największych i najważniejszych imprez rockowych w kraju, ale też za granicą. Umiejętność budowania zespołu i sprawne nim zarządzanie, a także osiągane efekty dają mi pewność, że Mariusz jest również doskonałym menadżerem, który w sposób profesjonalny podchodzi do tego co robi. Chillizet jest stacją z ogromnym potencjałem wzrostu i słuchaczem, który ma jasno określone oczekiwania wobec tego medium, jego przekazu i muzyki, i jestem przekonany, że Mariusz wie, jak ten potencjał wykorzystać.
Andrzej Matuszyński, Prezes Eurozet