...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Mastercard sponsorem LEC w 2022!

W trakcie rundy letniej LEC poinformowało o rozpoczęciu współpracy z Mastercard. Dzięki zawartej umowie firma finansowa stała się jednym z głównych partnerów turnieju w roku 2021 i 2022.

W sierpniu  LEC (League of Legends European Championship) zawarło umowę, dzięki której firma Mastercard była ich oficjalnym partnerem podczas fazy play-off Summer Splitu 2021. Umowa będzie dotyczyła także rundy finałowej w roku 2022, w której to Mastercard będzie sponsorem segmentu „Play of the Week”.

Jest to rozwinięcie współpracy zawartej z Riot Games, na bazie której Mastercard był jednym ze sponsorów takich lig jak LCS, CBLOL i League of Legends World Championship. Firma dołącza do grona sponsorów LEC, w którym już są takie marki jak KitKat, KIA, Beko czy też RedBull.

Warto wspomnieć, że Mastercard został partnerem Finału 11 edycji 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF