...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

EA może stracić prawa do nazwy FIFA!

Electronic Arts poinformowało o możliwości zmiany nazwy ich najpopularniejszej gry sportowej. Decyzja jest podyktowana sporem między EA, a organizacją FIFA, głównym organizatorem rozgrywek piłki nożnej na całym świecie.

Sednem problemu są prawa do marki FIFA i powiązanych z nią znaków towarowych. Dotychczasowa 10-letnia licencja zbliża się do końca, a organizacja jeszcze nie podjęła decyzji w sprawie jej przedłużenia… Decyzje w tej sprawie mogą przyczynić się do istotnych zmian w grze. 

Kanadyjskie studio wysłało komunikat prasowy, w którym informują o tym, że planują przyjęcie nowego komercyjnego pozycjonowania w grach i e-sporcie. EA ma bardzo silną pozycję. Posiadają ponad 300 licencji pozwalających na tworzenie symulacji z wykorzystaniem rzeczywistych nazw, marek, nazwisk i innych prawnie chronionych podmiotów. Umowy te są oddzielone od licencji FIFA, co oznacza, że EA może kontynuować działalność pod nową nazwą, jeśli firmy nie dojdą do porozumienia.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF