Mateusz Piątkowski, uczeń III kl. LO i jego #BriefNa2023

204

Warto wsłuchiwać się w głosy pokoleń „Z” i „Alfa” – oni okażą się Armagedonem dla marek, biznesu i komunikacji marketingowe!


Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…

Mateusz Piątkowski, Mateusz Piątkowski, III kl. LO, aktywny uczestnik salonów inspiracji, przygotowuje się do wejścia w świat startupów.

● Pojęcie startupów, które stało się popularne i funkcjonuje juz w świadomości również młodych ludzi, daje poczucie, że koncepcję nowego biznesu można wymyślić dosłownie na “pstryknięcie palcami”.

● W pokoleniach “Z” i Alfa coraz bardziej powszechne staje się myślenie idące w poprzek klasycznego rozumienia rozwoju: szkoła podstawowa, liceum, studia i dobra, ciekawa praca zawodowa.

● Zdecydowanie brakuje, w dalszym ciągu, takich miejsc jak Salon Inspiracji albo comiesięczne spotkania #eksperci w ramach #50kreatywnych – czyli miejsc gdzie młodzi mieliby szansę poznawania doświadczanych ludzi nauki czy biznesu…

● Różnica międzypokoleniowa jest wyraźna, ale to nie znaczy, że tych różnic nie było między poprzednimi pokoleniami.

● Co ciekawe, jest już dostrzegalna różnica między pokoleniem “Z” i Alfa, a pokoleniami następującymi po nich…

● To co ważne w nadchodzące i przyszłości to umiejętność automatyzowania wielu procesów w biznesie oraz dobre wycinek właściwe wykorzystanie możliwości jakie daje technologia i social media.


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej