McCANN Poland i Weber Shandwick z kampanią Hey, ho, let’s go! dla KFC

McCANN Poland i Weber Shandwick odpowiadają za najnowszą kampanię KFC – „Hey, ho, let’s go!”, która promuje ofertę Rozgrzewające Sery. Kampania łączy emocje z wyjątkowym smakiem rozgrzewającego makaronu zanurzonego w aksamitnym serze. Jej główne aktywacje skierowane są w szczególności do pokolenia Z.
Rozgrzewające Sery z KFC to oferta, na którą fani czekają niemal cały rok. W tym sezonie powracają kultowe dania łączące aksamitny, serowy makaron z ikonicznym kurczakiem KFC, a w menu pojawiły się dwie nowości: Serowe Macaroni iTwist oraz Serowe Macaroni Cheeseburger – dostępne w gorącej cenie 6,99 zł.
Pyszne jedzenie to coś więcej niż smak – to także doświadczenia, które sprawiają, że chce się do nas wracać, szczególnie w mroźne dni. Kampania 'Hey, ho, let’s go!’ to nasz sposób na pokazanie, że KFC jest miejscem, które rozgrzewa w każdy możliwy sposób – zarówno poprzez wyjątkowe połączenie kurczaka KFC z sycącym Mac&Cheese, jak i tworzeniem przestrzeni, w której młode pokolenie może spędzać czas na swoich zasadach. Szykujemy dla nich naprawdę masę niespodzianek – zarówno na socialach KFC Polska, jak i fizycznie w restauracjach! –
Kreatywne podejściepowiedziała Sylwia Przybyła, KFC Senior Marketing Manager. do pokolenia Z
Kampania wokół oferty Rozgrzewające Sery to odpowiedź na potrzeby pokolenia Z, które ceni sobie unikalne doświadczenia, spotkania z przyjaciółmi i angażujące treści. Dzięki dynamicznej komunikacji wizualnej, wykorzystaniu kultowego utworu „Hey, ho, let’s go!” zespołu The Ramones i zintegrowanym działaniom online oraz offline, kampania podkreśla, że KFC to miejsce, które rozgrzewa zarówno ofertą, jak i atmosferą.
W tegorocznej kampanii Rozgrzewające Sery, poza promocją samej oferty, postawiliśmy na wizualne elementy marki KFC, takie jak czerwone światła. Pojawiają się one zarówno w reklamach, jak i w przestrzeni miejskiej, symbolizując ciepło i gościnność restauracji oraz zapraszając konsumentów do odwiedzenia KFC szczególnie w te zimowe dni. Z myślą o pokoleniu Z, które potrzebuje przestrzeni dla siebie, KFC tworzy miejsce, w którym mogą się zrelaksować, spędzić czas z przyjaciółmi i cieszyć się pysznym jedzeniem w wyjątkowej atmosferze. – powiedział Michał Sosiński, Creative Group Head, McCANN.
Wyjątkowy event i nagrody dla fanów KFC
Działania w ramach kampanii obejmują komunikację w mediach społecznościowych, konkurs dla konsumentów, kreatywny event w Warszawie, współpracę z influencerami oraz aktywności PR. Przygotowane zostały również spoty, których emisja zaplanowana jest w telewizji i digitalu. [LINK]
15 stycznia na Instagramie @kfc_polska wystartował konkurs, w którym KFC rzuciło niecodzienne wyzwanie. Polega ono na znalezieniu w przestrzeni miasta czerwonych świateł, które nawiązują do marki i prowadzą prosto do rozgrzewającego świata KFC. Do wygrania są limitowane, „panierowane” rękawiczki sygnowane logo KFC, które w chłodne dni będą idealnie rozgrzewać, ale każdy kto weźmie w nim udział wygrywa vouchery niespodzianki. Już teraz marka zaprasza też do udziału w wyjątkowym evencie organizowanym w jednej z warszawskich restauracji na przełomie stycznia i lutego. Odwiedzający będą mogli spróbować swoich sił w rozgrzewającej, stworzonej specjalnie dla KFC interaktywnej grze, a także zrelaksować się w strefie chillout. Klimat wydarzenia dodatkowo podkręci udział topowych influencerów!
Za koncepcję kreatywną, strategię i działania digital oraz social media odpowiada McCANN Poland, a za PR i event – Weber Shandwick. Media zaplanował Zenith, a spoty wyprodukowało Dynamo. Kampania obejmuje także rynki czeski i węgierski.
***
O McCANN Poland
W 2024 roku zdobyliśmy 5 Cannes Lions, w tym Grand Prix oraz znaleźliśmy się na 14 shortlistach, w tym Titanium. Na konkursie D&AD zdobyliśmy 1x Graphite Pencil i 3x Wood Pencil oraz jako pierwsza agencja w historii polskiej reklamy, zdobyliśmy Black Pencil. W prestiżowym konkursie The One Show zdobyliśmy aż 12 nagród, w tym główną nagrodę Sustainable Development Goals, 2x Merit, 4x Gold Pencil, 4x Silver Pencil, 1x Bronze Pencil.
W 2023 roku McCANN Poland został agencją roku Cannes Lions for Good. Wygraliśmy 9 Lwów: Titanium, Grand Prix, 2 złota, 2 srebra i 3 brązy. Na Golden Drum International Festiwal of Creativity 2023 jako McCANN CEE zostaliśmy agencją sieciową roku. Podczas WARC Creative 100, nasza kampania została nr. 3 globalnie w 2023 roku. W rankingu The Drum nasza kampania została nagrodzona nr. 1 na świecie w kategorii Finanse.
W roku 2021 zyskaliśmy miano najlepszej agencji kreatywnej na festiwalu EFFIE Awards Poland. W tym samym roku, McCANN Poland był również najczęściej nagradzaną i wyróżnianą agencją z Polski na międzynarodowych festiwalach kreatywnych, takich jak: Cannes, Webby Awards, One Show, New York Festivals, Golden Drum czy Luum Awards. Udowodniliśmy tym samym, że najlepszą drogą do skuteczności jest kreatywność.
***
Więcej o McCANN Poland:
Oficjalna strona: https://mccann.pl/
Biuro Prasowe – Irena Sękal, irena.sekal@webershandwick.pl, 693 201 011
McCANN Poland na LinkedIn: https://pl.linkedin.com/company/mccann-poland
McCANN Poland na Instagramie: https://www.instagram.com/mccann_poland/
McCANN Poland na Facebooku: https://pl-pl.facebook.com/McCANNPoland/