MediaCom światowym liderem rankingu RECMA Vitality
Sieć MediaCom uplasowała się na 1. miejscu na świecie w najnowszym rankingu RECMA Vitality. Sieć wygrała także w zestawieniach w Ameryce Łacińskiej i w regionie EMEA. Z kolei brytyjski oddział MediaCom został uznany za najlepiej działającą na świecie agencję, pokonując 672 konkurentów w 46 krajach.
MediaCom zdobyła 1029 punktów w dziewięciu kluczowych kryteriach, pokonując m.in. Havas Media i PHD, które zdobyły po 873 punkty, UM (810 punktów) i Carat (807 punktów).
Jeśli chodzi o wyniki regionalne to w Ameryce Łacińskiej i w regionie EMEA sieć MediaCom zajęła w rankingu 1. miejsce, a w USA i regionie Azji i Pacyfiku – 3. miejsce.
Wynik rankingu RECMA Vitality ma kluczowe znaczenie dla reklamodawców, ponieważ odzwierciedla dynamikę rozwoju agencji i jej biznesowe „momentum”. Agencje oceniane są według dziewięciu kryteriów, w tym m.in.: oceny w latach 2015-2017; udział w przetargach; nagrody; zmiana i stabilność liderów agencji; oraz równowagę nowego biznesu od 30 sierpnia 2017 r.
Kluczowymi klientami wygranymi przez MediaCom w tym okresie były Adidas, Hilton i Mars.
Ranking Vitality jest częścią szerszego raportu RECMA: Network Diagnostics, w którym agencje oceniane są według 18 kryteriów. W tym szerszym raporcie sieć MediaCom zajęła 2. miejsce za siecią Carat.