...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Michał Pietrzyk, kancelaria Łaszczuk i Wspólnicy – #BriefNa2023

Nieznajomość prawa nie jest usprawiedliwieniem w sytuacji jego przekroczenia. Świadomość tego faktu jest szczególnie istotna dla młodych przedsiębiorców, rozpoczynających swoją przygodę z biznesem.

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…

Michał Pietrzyk, kancelaria Łaszczuk i Wspólnicy.

● Nieznajomość prawa nie jest usprawiedliwieniem w sytuacji jego przekroczenia. Świadomość tego faktu jest szczególnie istotna dla młodych przedsiębiorców, rozpoczynających swoją przygodę z biznesem.

●  2022 był rokiem bardzo intensywnym i bogatym w nowe przepisy oraz interpretację prawne.

● Warto tu powiedzieć o regulacjach dotyczących zasad działalności promocyjnej

● Od zawsze w mediach bowiązuje zasada oddzielenia informacji redakcyjnych od treści promocyjnych.

● W reklamie często używana jest technika, nazywana testymonialem, polega ona na tym, że autorytet osoby prezentującej produkt – na przykład lekarza – zostaje przeniesiony na wartość produktu medycznego czy para medycznego. Dotyczy to również influencerów, którzy są przez swoich odbiorców bardzo często traktowani w bardzo pozytywny, emocjonalny sposób.

● Nowe przepisy dotyczące oznaczania promocji i cen okazyjnych kropach.

● Rada przed rozpoczęciem każdy działalności biznesowej: bardzo opłaca się przeprowadzić Research, badanie otoczenia prawnego dla naszej działalności.

● Na stronie biznes.gov jest całe kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy rozpoczynają działalność gospodarczą.

Grzegorz Kiszluk