Mikołaj Winkiel zaprasza na szkolenie z Analityki!
Jak sprawdzić czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Jak i dlaczego warto monitorować sieć? O tym m.in. podczas szkolenia z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.
Dlaczego warto sięgać po narzędzia do monitoringu?
Ponad połowa internautów obserwuje w internecie marki, a prawie 40 proc. udziela się w mediach społecznościowych pisząc o markach. To ogromny potencjał do wykorzystania. Dzięki monitoringowi możemy „wejść z klientem w interakcję”, możemy poznać jego opinie, podziękować za nie, bądź po prostu pomóc, jeżeli internauta ma jakiś problem. Ale zakres monitoringu jest dużo większy – mówi Mikołaj Winkiel.
::
Podczas cyklu szkoleń Mikołaj Winkiel poprowadzi szkolenie pt.:
„Analiza danych z social media – które dane są najistotniejsze dla sprzedaży, a które dla wizerunku”
KIEDY?
– 6 kwietnia 2016 (środa)
GDZIE?
– VICE Poland, Mazowiecka 9, Warszawa
Inwestycja: 1000 pln brutto >> Zgłoś się już dziś – tylko 800 pln brutto! <<
POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW
::
Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist w Brand24 Od ponad 6 lat związany z branżą internetową. Szlify marketingowe zbierał w agencji Heureka (obecnie VML), aby poprzez pracę w agencji Vacaloca, trafić do FacebookNOW na stanowisko social media managera i analityka. Od grudnia 2011 w Brand24 zajmuje się obsługą klientów, szkoleniami z monitoringu internetu oraz „ewangelizacją” branży reklamowej. Prywatnie fan Androida i Linuxa oraz autor bloga technologicznego.
::