Ministerstwo Środowiska edukuje

1 lipca br. wejdą w życie nowe przepisy dotyczące segregacji śmieci. W ramach kampanii prowadzonej przez Ministerstwo Środowiska powstał serwis www.naszesmieci.pl. Prowadzone są także działania informacyjne – m.in. na profilu Facebook.com/MinSrodowiska i na YouTube.

Celem kampanii, która potrwa do 4 lipca br., jest przybliżenie informacji dotyczących „ustawy śmieciowej” oraz rozwiązań stosowanych w innych państwach.

Za planowanie oraz zakup mediów, przygotowanie i placement artykułów sponsorowanych, a także działania e-PR odpowiada agencja K2 Media, która przygotuje również treści na stronę www.naszesmieci.pli działania promujące kampanię informacyjną na Facebooku.

W ramach umowy zostaną przeprowadzone również działania SEO. Za ich realizację odpowiada K2 Search. Agencja przeprowadzi m.in. audyt strony Nasze Śmieci, wdroży zmiany, jak również przeprowadzi kampanię Adwords.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF