MKTOut bada organizację działów marketingu w Polsce

92

Wyzwaniem dla marketerów nie są już kreatywne pomysły, ale zapanowanie nad organizacją pracy, multidyscyplinarnym zarządzaniem zespołami, technologią oraz narastającym napięciem pomiędzy marketingiem a innymi działami.

Jak struktura działu marketingu wpływa na jego funkcjonowanie? Czy marketing zaciągnął dług organizacyjny, który teraz musi spłacać? Jakie czynniki decydują o dobrych relacjach z wewnętrznymi działami firmy? Innymi słowy: jak zbudować strukturę i organizację efektywnego działu marketingu?

Na te i inne pytania postanowił odpowiedzieć doświadczony zespół MKT­ w cyklicznym badaniu MKTOut Survey 2019 we współpracy z magazynami Brief.pl i Marketing przy Kawie, drukarnią internetową CHROMA oraz agencją digitalową Abanana. To pierwsze badanie w Polsce skoncentrowane na tych obszarach.

Badania obejmą nie tylko marketerów i szefów działów, ale także zarząd, osoby kształtujące opinie o działach marketingu w firmach i dostawców.

Dla wszystkich uczestników badania przygotowano niespodzianki. 

Pierwszą z nich jest audiobook „Jak zbudować efektywny dział marketingu” nagrany specjalnie na tę okazję przez autora książki, oprócz tego pojawią się niespodzianki ze strony agencji Abanana oraz drukarni CHROMA.

Inicjatorem badania jest Piotr Golczyk (https://www.linkedin.com/in/piotrgolczyk/).

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu pod adresem: http://mktout-survey-2019.badanie.net/.

Wyniki badań w formie raportu będą dostępne najpóźniej 30.01.2020.