N42 Concept Agency z nowym Dyrektorem Kreatywnym!

504

Maria Bratkowska dołączyła do Teamu N42 i zarządza od teraz Studiem Graficznym.

Nic nikomu nie wypominając – od 15 lat w branży kreatywnej. Do niedawna głównie copywriter z zacięciem strategicznym. Jednak w przeszłości bywała również skrupulatnym korektorem ulotek medycznych, niepoważnym dziennikarzem w poważnym piśmie dla grabarzy czy relegowanym ze studiów doktorantem.

Miała okazję pracować dla firm mniejszych i większych, polskich i zagranicznych. Głowiła się nad projektami sprzedażowymi i wizerunkowymi. Tworzyła koncepcje zarówno pojedynczych akcji promocyjnych, jak też dużych kampanii 360°.

ATL, BTL, branding, ambienty, działania online i koncepcje eventowe – przez minione „kilka” lat miała ręce pełne roboty. 15 lat doświadczenia agencyjnego (m.in. w CAM Media SA), podczas którego obsługiwała Pocztę Polską, PKP, US Pharmacię, Polkomtel, Electrolux, Fadesę Prokom czy Layetanę Real Estate, już od kilku lat działa zaś freelancersko (wspierając działania dla marek Nationale-Nederlanden, Aegon czy L’Oréal Polska).


Źródło: N42 Concept Agency

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej