Na drodze innowacji i globalnego rozwoju. RTB House po raz kolejny jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie w rankingu FT1000

430

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, trzeci rok z rzędu została wyróżniona jako jedna z najszybciej rozwijających się europejskich firm w rankingu przygotowanym przez Financial Times. Spółka zajęła 5 miejsce spośród 14 polskich firm z sektora technologicznego.

Dziennik Financial Times we współpracy z portalem Statista po raz kolejny dokonał przeglądu i analizy najbardziej innowacyjnych oraz najszybciej rozwijających się firm w Europie. Efektem prac jest lista 1000 podmiotów, które osiągnęły najwyższy wzrost przychodów w latach 2015-2018.

W analizowanym okresie spółka RTB House wypracowała wzrost na poziomie 1200 proc., osiągając w 2018 roku 98,7 mln EUR (112,9 mln USD) przychodów. W ciągu czterech lat liczba pracowników wzrosła z 74 do 377. Dziś firma działa w ponad siedemdziesięciu krajach, współpracując z największymi markami na świecie.

W ostatnich latach w RTB House koncentrowaliśmy się przede wszystkim na projektowaniu najwyższej klasy innowacyjnych rozwiązań z zakresu marketingu i technologii. Jesteśmy dumni z tego, iż po raz kolejny nasza praca została doceniona w tak prestiżowym rankingu. O sile naszej firmy bez wątpienia stanowi zespół wybitnych specjalistów, którym przy tej okazji pragnę podziękować za determinację i zaangażowanie. To dzięki wspólnej pracy znajdujemy się w światowej czołówce firm z sektora technologicznego, dostarczających rozwiązania oparte o technologię deep learning. Na najbliższe lata patrzymy z optymizmem, planując dalszy rozwój oraz nieustannie podnosząc jakość oferty produktowej skierowanej do branży e-commerce.

Daniel Surmacz, COO w RTB House

Autorski mechanizm RTB House to przełomowe rozwiązanie uznawane za wyznacznik zmian na rynku. Po pomyślnym wdrożeniu technologii deep learning we wszystkich prowadzonych kampaniach firma uruchomiła dwa zespoły koncentrujące się na rozwiązaniach z zakresu marketingu i technologii. AI Marketing Lab jest ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu. Z kolei celem Creatives Lab jest rozwój kreacji, zwiększanie ich efektywności, jak również poszerzanie oferty w zakresie dostępnych formatów, jak np. kreacje dynamiczne czy wideo, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb brandingowych klientów.

Na liście znalazło się w sumie 45  firm z Polski m.in.: SoftwareHut, We Can Do HR, Etno Cafe, Virtus Lab, Forever Entertainment, Edubroker, Picodi.com, Grupa TENSE, Nanovo, 11 bit studios, Drukarnia piga.pl, KERRIS Group.

Więcej informacji na temat rankingu znajduje się na stronie www.financialtimes.com

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej