...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Najchętniej oglądane reklamy na YouTubie w lipcu 2015

Jak co miesiąc, YouTube przygotował zestawienie najchętniej oglądanych reklam, które są oglądane przez polskich użytkowników serwisu. W lipcu 2015 roku największą popularnością cieszyła się reklama Coca-Coli, a powody do zadowolenia ma Lidl - aż dwa spoty tej sieci znalazły się w top 5.

#DajCalusa z Coca-Cola! Maffashion, Masterczułek, JDabrowsky, MultiGameplayGuy, Ajgor! [485 tys. wyświetleń]

FIFA 15 – Milik vs Kędziora – zapowiedź pojedynku [260 tys. wyświetleń]

Porsche BlackBox [226 tys. wyświetleń]

MODA DAMSKA NA LATO – OFERTA PROMOCYJNA LIDLA [135 tys. wyświetleń]

TRENDY NA LATO MARKI ESMARA – OFERTA PROMOCYJNA LIDLA [125 tys. wyświetleń]

::

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF