...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Najważniejsze otwarcie tej wiosny ─ sieć Woolworth zaprasza do Krakowa

Uruchomienie w Krakowie salonu sprzedaży z szyldem Woolworth dla posiadającej ponad 580 sklepów w Niemczech sieci dyskontów i domów towarowych, i to w przededniu święta kojarzonej ze współpracą i wolnym handlem Unii Europejskiej, to wydarzenie wręcz symboliczne. Usytuowany w centrum handlowym Atut przy ul. Galicyjskiej sklep to pierwszy rozdział w historii marki Woolworth na rodzimym rynku.

Woolworth, jedna z najszybciej rozwijających się sieci domów towarowych w Niemczech,
8 maja otworzy swój pierwszy sklep w Polsce. Jako pierwsi z szerokiej oferty marki skorzystają mieszkańcy Krakowa i okolic, którzy odwiedzą centrum handlowe Atut przy ulicy Galicyjskiej 18. Na przybyłych klientów czekają liczne promocje produktowe (w tym ponad 5000 artykułów poniżej 13 zł) i niespodzianki od Woolworth. Wśród nich firmowe torby zakupowe dla 4000 pierwszych klientów, darmowe hot dogi dla pierwszych 1000 klientów i popcorn dla dzieci. Goście będą mogli również wziąć udział w Kole fortuny z nagrodami.

Uruchomienie w Krakowie salonu sprzedaży z szyldem Woolworth dla posiadającej ponad 580 sklepów w Niemczech sieci dyskontów i domów towarowych, i to w przededniu święta kojarzonej ze współpracą i wolnym handlem Unii Europejskiej, to wydarzenie wręcz symboliczne. Usytuowany w centrum handlowym Atut przy ul. Galicyjskiej sklep to pierwszy rozdział w historii marki Woolworth na rodzimym rynku.

Krakowski sklep to ważny kamień milowy dla Woolworth i dopiero początek ekspansji sieci
w Polsce. Zarządzający nią zapowiadają, że w kolejnych miesiącach i latach na pewno będzie tych rozdziałów więcej. W planach rozwojowych są bowiem otwarcia od 15 do 20 sklepów rocznie. Co istotne, jeszcze w maju na mapie naszego kraju pojawią się dwa kolejne dyskonty z logo brandu – w Poznaniu oraz Warszawie.

Klienci, którzy przyjdą 8 maja do krakowskiego sklepu Woolworth, zdecydowanie będą mieli
w czym wybierać. Szeroki asortyment produktów codziennego użytku w promocyjnych cenach to wizytówka sieci. Obejmuje on m.in. tekstylia i odzież dla wszystkich członków rodziny, sprzęt AGD, produkty drogeryjne czy dekoracyjne. Określenie szeroki asortyment w żadnym wypadku nie jest tu na wyrost, gdyż standardowo liczy on średnio od 8 do 12 tys. pozycji na sklep. To właśnie ten aspekt w połączeniu z przyjaznymi cenami ma zapewnić marce mocną pozycję w konkurencyjnym środowisku.

Goście podczas otwarcia sklepu Woolworth w parku handlowym Atut będą mieli również okazję doświadczyć tego, że sieć stawia na lokalizacje zapewniające wygodę i wysoką dostępność miejsc parkingowych. Stwarzanie komfortowych warunków do zakupów wpisane jest zresztą nie od dziś w DNA marki. Już wkrótce będą mogli się o tym przekonać także mieszkańcy innych polskich miast.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF