...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nietypowa kampania promocyjna World of Tanks

WoT 4 pancerni

Wargaming przy promocji swojego flagowego tytułu korzysta z nietypowych rozwiązań nie po raz pierwszy. Co przygotował tym razem?

Współpracę muzyczne zdarzały się już firmie. W przeszłości brał w nich udział między innymi polski raper O.S.T.R. Teraz firma postawiła na klasykę z serialu „Czterej pancerni i pies.”

Rapowa wersja kultowego utworu “Deszcze niespokojne”, jest co najmniej odważną przeróbką. Czy trafioną, czas pokaże. Serial tematyką jest bardzo bliski produkcji Wargaming, a wśród graczy na pewno jest grupa, która z wypiekami na twarzy śledziła losy bohaterskich czołgistów.
Kampania zaadresowana jest do osób w przedziale wiekowym 18-30 lat. Reklama, a zarazem teledysk obecny będzie w przestrzeni digital, w szczególności na tiktoku.
Za spot odpowiedzialny jest dom produkcyjny Papaya Films oraz reżyser Arkadiusz Nowakowski.
Teledysk można zobaczyć tutaj

World of Tanks jest jedną z najpopularniejszych gier wieloosobowych na świecie. Liczby 160 milionów instalacji na świecie oraz ponad 4.5 miliona graczy w Polsce robią wrażenie.
Gracze wcielają się w operatora czołgu, prowadzą działania na zróżnicowanych mapach, walcząc o strategiczne miejsca i przetrwanie. A do wyboru mają ponad sześćset czołgów z jedenastu krajów.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF