Nietypowa promocja najnowszego filmu Netflixa

pomnik nie patrz w góre

„Nie patrz w górę” pokazuje jak ślepe, może być społeczeństwo, które skupia się na zyskach i rozrywce bardziej aniżeli na realnym zagrożeniu życia.

W ramach promocji filmu Netflix postawił w małej miejscowości Koniec Świata, zamieszkałej przez 16 osób, pomnik Pamięci Ludzkości, Która Nie Patrzyła W Górę. Pomnik waży 1700 kilogramów, ma 4 metry wysokości, przedstawia meteoryt i nawiązuje do ogromnego zagrożenia przedstawionego w filmie.

Dodatkowo na odwiedzających Koniec Świata, aby zobaczyć pomnik, czeka niespodzianka w postaci kompletu pamiątek. Można je odebrać w Urzędzie Gminy Kraszewice po podaniu hasło „Ja w sprawie końca świata”.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF