Nowa kampania „Rodowita. Odkryj swoją prawdziwą naturę”.
1 czerwca marka naturalnej wody mineralnej Rodowita z Roztocza otworzyła sezon nową kampanią marketingową: „Rodowita. Odkryj swoją prawdziwą naturę.” Nowa komunikacja ilustruje wielowymiarowość natury ludzkiej i inspiruje do życia w zgodzie ze sobą, ze swoim naturalnym rytmem.
Rodowita rozumie współczesne wyzwania i pragnienia konsumentów. Marka podkreśla, że wzorzec piękna nie jest jeden, a naturalność i życie w zgodzie ze swoim światem wewnętrznym jest cenniejsze niż podążanie za wykreowanymi ideałami. Wymaga to wiele determinacji, ale też wewnętrznej siły. Łyk Rodowitej z głębokiego roztoczańskiego źródła, pozwala uzupełnić poziom naturalnej siły, poczuć orzeźwienie i działać dalej.
W nowym spocie przedstawiamy historie różnych kobiet, w różnym wieku, a każda z nich prowadzi życie o zupełnie innej dynamice. Bohaterki wyróżniają się cechami, które charakteryzują także wilczyce – są mądre, odważne, ale także rodzinne i opiekuńcze. Wilcza metafora oraz i inspiracja dziką naturą jest kontynuacją komunikacji Rodowitej, przy jednoczesnym jej odświeżeniu. Intrygująca scena otwarcia z kobietą odważnie ścinającą włosy oraz emocjonalny charakter fabuły ma na celu przyciągnąć uwagę nowych konsumentów, a także odświeżyć świadomość marki wśród obecnych miłośników Rodowitej – Anna Klavina, Kierownik Marketingu.
Nowa komunikacja w naturalny sposób ma także zachęcić konsumentów do zaproszenia natury do ich życia, za pomocą wody mineralnej Rodowitej, dostępnej w wariantach: niegazowanym, delikatnie gazowanym oraz gazowanym, jak również w wielu formatach: 1,5L, 1L, 0,6 L oraz 1L i 0,6L z korkiem sportowym.
W ramach nowej kampanii powstał także dedykowany spot do kultowej promocji konsumenckiej „WILCZKI RODOWITA”, w której za zakup wody Rodowita, konsumenci otrzymują za darmo maskotki wilczków. . W ramach tegorocznej akcji „WILCZKI” Rodowita przeznacza część dochodu z akcji Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę na rzecz działań niosących pomoc dzieciom.
Koncepcję kreatywną oraz opracowanie spotów reklamowych przygotowała agencja Havas Engage. Spot w reżyserii Marysi Makowskiej został zrealizowany przez dom produkcyjny Dynamo, wraz ze studiem postprodukcyjnym Delapost. W ramach kampanii powstały spoty 30. i 15. sekundowe, 8. sekundowy bilbord sponsorski oraz materiały promocyjne digital. Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Starcom.
Spoty będą emitowane w Telewizji oraz Internecie.