Nowa strona główna Radiozet.pl

strona www

Strona główna Radiozet.pl – największego portalu Grupy Eurozet – zyskała nowy, funkcjonalny i nowoczesny layout. Zwiększono też prędkość jej ładowania, stanowiącą jeden z najistotniejszych parametrów dla użytkowników. ChilliZet, należące do grupy Eurozet, jest partnerem 10. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

Na nowej stronie głównej Radiozet.pl codziennie można znaleźć najświeższe wiadomości ze świata polityki, finansów, sportu, zdrowia, a także rozrywki i show-biznesu. Aby ułatwić poruszanie się po stronie i sprawne odnajdywanie konkretnych newsów, zastosowano szereg graficznych etykiet, wyróżniających najważniejsze treści.

Poza newsami użytkownicy znajdą także przydatne widgety m.in. z prognozą pogody czy kursami walut, informacje o aktualnych konkursach czy akcjach specjalnych skierowanych do słuchaczy. Nie zabraknie także sekcji radia, które jest nieodłącznym elementem marki. Użytkownicy mogą nie tylko w prosty sposób przejść do playera Radia ZET online, ale też posłuchać najnowszych podcastów z ulubionych programów stacji.

Nowa strona główna Radiozet.pl to zwieńczenie naszej pracy nad poszczególnymi serwisami i konsekwentna realizacja strategii przyjętej na początku 2019 roku, która zakłada m.in. zmiany zarówno layoutowe, strukturalne, jak i technologiczne wszystkich naszych stron. Postawiliśmy na przejrzystość, czytelność treści i szybkość ładowania. Wprowadzone zmiany sprawiły, że korzystanie z serwisu jest łatwiejsze i bardziej intuicyjne. Jestem przekonany, że dzięki temu nowa strona główna portalu Radiozet.pl stanie się pierwszym źródłem informacji dla jeszcze szerszego grona internautów, którzy właśnie od nas będą codziennie czerpać najświeższe wiadomości z każdego interesującego ich obszaru.

Tomasz Sofuł, dyrektor Działu Online Grupy Eurozet

strona główna Radiozet.pl
źródło: Grupa Eurozet

Serwis został zaprojektowany zgodnie z filozofią mobile first w technologii Responsive Web Design, umożliwiającej komfortowe użytkowanie zarówno na desktopie, tablecie, jak i smartfonie. Za przygotowanie, projekt graficzny i wdrożenie nowej strony odpowiedzialny był zespół online Grupy Eurozet.

W kwietniu 2020 r. portal Radiozet.pl liczył 9 024 540 realnych użytkowników i notował 73 184 476 odsłon (dane Gemius/PBI za kwiecień 2020).


Źródło: Informacja prasowa Grupa Eurozet

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF