Nowa Wirtualna Polska

Od 1 września gruntownej przemianie uległ serwis wp.pl należący do Grupy Wirtualna Polska. Zmieniło się również logo serwisu. Co o powyższych zmianach mówią przedstawiciele serwisu?
Nowej szacie serwisu towarzyszy również kampania reklamowa za oszałamiającą kwotę 18 mln złotych.
Wirtualna Polska zapowiada również rozbudowę swojego działu wideo. Powstanie nowe studio w Warszawie za kilkanaście milionów złotych. Zmianie ulegnie również organizacja pracy zespołów redakcyjnych. WP.pl wdraża też narzędzia, które mają pomóc w zarządzaniu treściami na stronach należących do grupy.
WP stawia na wideo – wypowiedź
Dzień 1 września oznacza też koniec procesu łączenia WP.pl z O2.pl.
Zapraszamy do obejrzenia komentarzy przedstawicieli wp.pl, w tym Jacka Świderskiego, prezesa Grupy Wirtualna Polska.
::
Co sądzicie o nowej odsłonie WP.pl? Jak się Wam podoba nowe logo?