Nowa Wirtualna Polska

5 000

Od 1 września gruntownej przemianie uległ serwis wp.pl należący do Grupy Wirtualna Polska. Zmieniło się również logo serwisu. Co o powyższych zmianach mówią przedstawiciele serwisu?

Nowej szacie serwisu towarzyszy również kampania reklamowa za oszałamiającą kwotę 18 mln złotych.

Wirtualna Polska zapowiada również rozbudowę swojego działu wideo. Powstanie nowe studio w Warszawie za kilkanaście milionów złotych. Zmianie ulegnie również organizacja pracy zespołów redakcyjnych. WP.pl wdraża też narzędzia, które mają pomóc w zarządzaniu treściami na stronach należących do grupy.

 

WP stawia na wideo – wypowiedź

 

Dzień 1 września oznacza też koniec procesu łączenia WP.pl z O2.pl.

Zapraszamy do obejrzenia komentarzy przedstawicieli wp.pl, w tym Jacka Świderskiego, prezesa Grupy Wirtualna Polska.

::

Co sądzicie o nowej odsłonie WP.pl? Jak się Wam podoba nowe logo?

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej