Nowe logo Pepsi wkracza na sklepowe półki, a nazwa Pepsi Max na opakowaniach zmienia się na Pepsi Zero Cukru

  Nowy branding marki Pepsi jest coraz bardziej widoczny na rynku ‒ nowe logo można zobaczyć na butelkach, puszkach, nalewakach, lodówkach oraz dystrybutorach napoju i we wszystkich fizycznych i cyfrowych punktach kontaktu z konsumentem. Wzrok szczególnie przyciągajają efekty graficzne wprowadzające do identyfikacji wizualnej Pepsi element ruchu i animacji. Tak skonstuowany projekt doskonale wyraża tradycyjne wartości […]

 

Nowy branding marki Pepsi jest coraz bardziej widoczny na rynku ‒ nowe logo można zobaczyć na butelkach, puszkach, nalewakach, lodówkach oraz dystrybutorach napoju i we wszystkich fizycznych i cyfrowych punktach kontaktu z konsumentem. Wzrok szczególnie przyciągajają efekty graficzne wprowadzające do identyfikacji wizualnej Pepsi element ruchu i animacji. Tak skonstuowany projekt doskonale wyraża tradycyjne wartości Pepsi ‒ nieskrępowaną, dobrą zabawę i radość bez ograniczeń. Dzięki nowej identyfikacji Pepsi wychodzi także naprzeciw oczekiwaniom obecnych i przyszłych pokoleń konsumentów.

– W ślad za postępującą dygitalizacją rynku zmiana umożliwi marce sprawne poruszanie się między przestrzenią fizyczną i cyfrową, od półek sklepowych po rzeczywistość wirtualną. Wyrazista czcionka i nowoczesny design podkreślają otwartość Pepsi na wszystkie pokolenia konsumentów. – powiedziała Ania Piekarska, Senior Group Brand Manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.

Od dekad Pepsi podchodzi do popkultury w nowatorski sposób. Dzięki temu zapewnia fanom jedyne w swoim rodzaju doświadczenia, zachowując swój ikoniczny wizerunek. Nowa grafika pozwala na jeszcze większą kreatywność w angażowaniu partnerów i konsumentów do interakcji z marką.

– Polscy konsumenci mogą kupić już napoje Pepsi Zero Cukru, które zastąpią Pepsi Max zachowując jej recepturę. W ciągu najbliższych kilku tygodni wszystkie „stare” opakowania zostaną stopniowo zastąpione nowymi. ‒ dodała Ania Piekarska.

Pepsi Max zmieniła nazwę na Pepsi Zero Cukru w ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek, który ma na celu wprowadzenie przejrzystości w kierowanej do konsumentów ofercie.

Polska jest jednym z pierwszych rynków w Europie, na którym wprowadzono zmiany. Globalnie proces ten zakończy się w bieżącym roku.

***

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF