Rafał Jakubowski nowym CMO Santander Bank Polska

Rafał Jakubowski ma wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej kluczowych marek i firm w Polsce i Czechach. W Santander Bank Polska będzie nadzorował realizację strategii marketingowej, działania związane z wizerunkiem marki, pozycjonowanie oraz działania Public Relations. Obejmie stanowisko 1 marca br. i będzie raportował bezpośrednio do CEO banku. Rafał Jakubowski jest absolwentem wydziału Zarządzania i Ekonomii […]

Rafał Jakubowski ma wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej kluczowych marek i firm w Polsce i Czechach. W
Santander Bank Polska będzie nadzorował realizację strategii marketingowej, działania związane z wizerunkiem marki, pozycjonowanie
oraz działania Public Relations. Obejmie stanowisko 1 marca br. i będzie raportował bezpośrednio do CEO banku.

Rafał Jakubowski jest absolwentem wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej i od 25 lat zajmuje się zarządzaniem
działaniami marketingowymi. Wiedzę na temat ludzkich zachowań i potrzeb skutecznie wykorzystuje w tworzeniu produktów, koncepcji
i kampanii. Jego doświadczenie obejmuje 13 lat pracy w firmach FMCG – rozwijał produkty i marketing pracując w Polsce (Mars, Danone
oraz Coca-Cola) oraz Czechach (Danone Czechy). W latach 2011-2014 zarządzał marketingiem i R&D dla KFC jako dyrektor
odpowiedzialny za Europę Centralną. Przez ostatnie 10 lat był dyrektorem marketingu detalicznego mBank S.A.

W 2019 zdobył tytuł Dyrektor Marketingu Roku w kategorii Long Term, a w 2022 otrzymał pierwszą nagrodę w konkursie miesięcznika
Press Ad Wo/Man Roku: Ad Marketer roku 2022. Przez ostatnie 6 lat zasiadał w Zarządzie IAA Polska, obecnie członek Rady Nadzorczej
IAA. Pięciokrotny członek jury konkursu reklamowego Effie, kilkukrotnie przewodniczący grup jurorskich.
Jest żonaty, ma nastoletnią córkę. Uwielbia wysokie góry i dobrą literaturę faktu.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF