...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Maja Ruszkowska Mazerant i Maciej Mazerant w rozmowie z Grzegorzem Kiszlukiem w kolejnym wydaniu #Kiszmasz

  Czy w Świątyni Sztuki uchodzi posługiwać się marketingowymi narzędziami?  Jak bardzo naganne jest posługiwanie się nożem przy stole? Czy dzieło sztuki (piosenkarka) jest produktem? Czy artysta powinien tworzyć „do szuflady” Te i inne bardzo ważne tematy poruszamy na antenie Telewizji Biznesowej. „Marketing sztuki”… czy to pojęcie jest bardziej rażące dla twórców, czy dla odbiorców […]

 

Czy w Świątyni Sztuki uchodzi posługiwać się marketingowymi narzędziami?  Jak bardzo naganne jest posługiwanie się nożem przy stole?

Czy dzieło sztuki (piosenkarka) jest produktem?

Czy artysta powinien tworzyć „do szuflady”

Te i inne bardzo ważne tematy poruszamy na antenie Telewizji Biznesowej.

„Marketing sztuki”… czy to pojęcie jest bardziej rażące dla twórców, czy dla odbiorców produktów kultury?

#BriefujZnami Zapraszam

Grzegorz Kiszluk