Maja Ruszkowska Mazerant i Maciej Mazerant w rozmowie z Grzegorzem Kiszlukiem w kolejnym wydaniu #Kiszmasz
Czy w Świątyni Sztuki uchodzi posługiwać się marketingowymi narzędziami? Jak bardzo naganne jest posługiwanie się nożem przy stole? Czy dzieło sztuki (piosenkarka) jest produktem? Czy artysta powinien tworzyć „do szuflady” Te i inne bardzo ważne tematy poruszamy na antenie Telewizji Biznesowej. „Marketing sztuki”… czy to pojęcie jest bardziej rażące dla twórców, czy dla odbiorców […]
Czy w Świątyni Sztuki uchodzi posługiwać się marketingowymi narzędziami? Jak bardzo naganne jest posługiwanie się nożem przy stole?
Czy dzieło sztuki (piosenkarka) jest produktem?
Czy artysta powinien tworzyć „do szuflady”
Te i inne bardzo ważne tematy poruszamy na antenie Telewizji Biznesowej.
„Marketing sztuki”… czy to pojęcie jest bardziej rażące dla twórców, czy dla odbiorców produktów kultury?
#BriefujZnami Zapraszam