OKNOPLAST for Art – artyści wciąż mogą wysyłać zgłoszenia

  Zadaniem konkursowym jest wykonanie pracy w dowolnej technice na niekonwencjonalnym płótnie, czyli oknie zaprojektowanym przez OKNOPLAST. Udział mogą wziąć osoby pełnoletnie i będące mieszkańcami Unii Europejskiej, które dodatkowo spełniają jeden z trzech warunków: są twórcami z udokumentowanym portfolio artystycznym, są studentami lub absolwentami uczelni artystycznej. Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę koncepcyjną w […]

 

Zadaniem konkursowym jest wykonanie pracy w dowolnej technice na niekonwencjonalnym płótnie, czyli oknie zaprojektowanym przez OKNOPLAST. Udział mogą wziąć osoby pełnoletnie i będące mieszkańcami Unii Europejskiej, które dodatkowo spełniają jeden z trzech warunków: są twórcami z udokumentowanym portfolio artystycznym, są studentami lub absolwentami uczelni artystycznej. Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę koncepcyjną w formie wizualizacji. W celu zachowania równych szans dla wszystkich autorów musi być ona pozbawiona znaków wodnych, podpisów i innych treści identyfikacyjnych.

W pierwszej edycji OKNOPLAST FOR ART wzięło udział ponad 200 artystów z całej Unii Europejskiej, co traktujemy jako wielki sukces. Widzimy, że nietypowy pomysł, jakim jest stworzenie z okna dzieła sztuki spotkał się dużym odzewem środowiska artystycznego i odbiorców sztuki. W drugiej edycji konkursu po raz kolejny dosłownie zderzamy mechaniczny świat produkcji z wrażliwością i kreatywnością twórców. Otrzymaliśmy już kilkadziesiąt wizualizacji prac, a minęła dopiero połowa czasu przeznaczonego na przyjmowanie zgłoszeń mówi Magdalena Cedro-Czubaj, szefowa marketingu OKNOPLAST.

Łączna pula nagród wynosi 12 000 euro (7 000 euro za miejsce 1., 3 000 euro za miejsce 2. oraz 2 000 euro za miejsce 3.). Dodatkowo wszystkie nagrodzone przez jury prace zostaną zaprezentowane na wystawie konkursowej w Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK, a także zasilą powiększaną z edycji na edycję kolekcję dzieł sztuki OKNOPLAST.

Planowany termin wystawy pokonkursowej i wernisażu to czerwiec 2024 roku.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF