...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

ORLEN Team z nowym logotypem. Nawiązuje do rosnącego zaangażowania koncernu w rozwój polskiego sportu.

  Poprzedni znak ORLEN Teamu powstał 20 lat temu. Do tej pory pod brandem zespołu występowali przedstawiciele sportów motorowych startujący w rajdach i wyścigach samochodowych, rajdach terenowych, żużlu, wodnej Formule 1 czy akrobacjach samolotowych. Twarzami ORLEN Teamu byli na przestrzeni ostatnich lat zarówno mistrzowie na czele z Robertem Kubicą, Bartoszem Zmarzlikiem czy Kajetanem Kajetanowiczem, jak […]

 

Poprzedni znak ORLEN Teamu powstał 20 lat temu. Do tej pory pod brandem
zespołu występowali przedstawiciele sportów motorowych startujący w rajdach i
wyścigach samochodowych, rajdach terenowych, żużlu, wodnej Formule 1 czy
akrobacjach samolotowych. Twarzami ORLEN Teamu byli na przestrzeni ostatnich
lat zarówno mistrzowie na czele z Robertem Kubicą, Bartoszem Zmarzlikiem czy
Kajetanem Kajetanowiczem, jak i ich młodzi następcy – Mateusz Cierniak czy
Kacper Sztuka.

Od nowego roku ORLEN Team będzie marką parasolową dla wszystkich
indywidualnych zawodników wspieranych przez koncern, reprezentujących też
takie dyscypliny jak lekkoatletyka, zapasy czy ultramaratony.

– Sponsoring sportu jest ważnym elementem realizacji strategii ORLEN. Wspiera
nasze działania marketingowe i biznes prowadzony na ponad 100 światowych
rynkach. Dzięki zaangażowaniu w sponsoring w 2023 roku osiągnęliśmy
rekordowe 1,9 mld zł ekwiwalentu reklamowego na krajowym rynku. Portfolio
naszych projektów sportowych w ostatnich latach dynamicznie rosło, dlatego
cały czas szukamy pól do optymalizacji działań marketingowych. Nowy logotyp
ORLEN Team nawiązuje do kompleksowej komunikacji, nastawionej na budowę
silnej, globalnie rozpoznawalnej marki ORLEN. Będzie wykorzystywany we
współpracy ze wszystkimi indywidualnymi sportowcami – mówi Agata Pniewska,
Dyrektor Wykonawczy ds. Sponsoringu ORLEN.

Odświeżony znak pozostaje spójny ze standardem korporacyjnym koncernu.
Tworzy zestawienie dwóch modułów w postaci logotypu ORLEN i Team. Drugi jest
stylizowany na podpis podkreślony dynamiczną linią i nawiązuje do autografów
składanych kibicom przez sportowców. To jednocześnie obietnica i gwarancja
jakości marki – zarówno zawodnika, jak i koncernu.

ORLEN to dzisiaj zdecydowanie największy i najbardziej aktywny sponsor
polskiego sportu. Wspiera 10 związków sportowych, kilkudziesięciu
indywidualnych zawodników, ponad 70 klubów sportowych i 2 komitety – Polski
Komitet Olimpijski i Polski Komitet Paralimpijski. Kompleksowość zaangażowania
koncernu w ten obszar widać także na polu sportu dzieci i młodzieży. W 2023 roku
programami ze wsparciem ORLEN objęto w Polsce blisko pół miliona
najmłodszyc

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF