Nowe partnerstwo Legii Warszawa i Salesforce

382

Legia Warszawa podpisała umowę z amerykańską firmą Salesforce, która jest światowym liderem w zakresie wdrażania i funkcjonalności nowoczesnych systemów CRM (Customer Relationship Management). Legia Warszawa jest partnerem 11. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Dzięki umowie Salesforce zostanie „Oficjalnym Partnerem Technologii Cyfrowych Legii Warszawa” i powstanie dedykowane rozwiązanie CRM. Rozwiązanie jest ukierunkowane na efektywne zarządzanie relacjami i komunikacją z kibicami oraz partnerami, zarówno w segmencie B2C, jak i B2B. Wdrożenie będzie oparte na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych firmy Salesforce. Ponadto, zgodnie z warunkami umowy, Salesforce dołącza do grona firm sponsorujących klub sportowy.

Wykorzystanie potencjału najbardziej utytułowanego polskiego klubu z największą bazą kibiców w kraju przez światowego lidera we wdrażaniu i funkcjonalności CRM to kolejny krok w procesie cyfrowej transformacji i dostarczania spersonalizowanych treści, usług i produktów dla każdego kibica Legii Warszawa.

targi plenerowe zoo market

Legia Warszawa chce wyznaczać nowe trendy na rynku piłkarskim w zakresie jakości i innowacyjności, a także w zarządzaniu usługami czy produktami dla kibiców. Fakt, że Salesforce – firma o międzynarodowej renomie i światowy lider w dziedzinie rozwiązań CRM – angażuje się w sponsoring sportowy z Legią jest potwierdzeniem potencjału i jakości naszej marki. Nasza współpraca otworzy przed nami nowe możliwości i korzyści w budowaniu relacji z kibicami-konsumentami czy partnerami biznesowymi. Prowadzimy obecnie kilka projektów w obszarze cyfrowej transformacji klubu, a system CRM od Salesforce jest kluczowy dla tych zmian i wiążemy z nim duże i uzasadnione nadzieje. Szczególnie znając doświadczenie i sukcesy naszego Oficjalnego Partnera Technologicznego.

Paweł Kokosza, Dyrektor Komercyjny Legii Warszawa

Salesforce od wielu lat pomaga swoim klientom przejść przez często trudny proces cyfrowej transformacji. W przypadku współpracy z Legią Warszawa postawiliśmy przede wszystkim na dogłębne zrozumienie specyficznych potrzeb klubu sportowego. Dzięki temu mogliśmy dostarczyć Legii rozwiązania szyte na miarę. Ich innowacyjność, kompleksowość i łatwość obsługi pozwolą Legii osiągnąć najwyższy poziom budowania relacji i kontaktów z kibicami oraz partnerami biznesowymi. Tym samym Legia dołączyła do grona największych klubów sportowych na świecie, które korzystają z naszych rozwiązań.

Krzysztof Augustynowicz, Regional Sales Director CEE Commercial Business Unit, Salesforce

Każdy oddany fan piłki nożnej jest istnym kompendium wiedzy na temat swojego ulubionego klubu. Śledząc najnowsze doniesienia ze świata piłki nożnej, oczekują łatwego i szybkiego dostępu do wiadomości na wyciągnięcie ręki. Z kolei wyzwaniem dla drużyn jest zdobycie szerokiej wiedzy o swoich odbiorcach, aby zapewnić im piłkarskie doznania również poza boiskiem. Od teraz Legia będzie mogła zbudować klubowe contact center w oparciu o 360-stopniowy profil każdej osoby, bazujący na historii interakcji każdego kibica. Dzięki temu obsługa klienta będzie mogła być dopasowana indywidualnie do oczekiwań każdego z nich.


Źródło: Legia Warszawa S.A.

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej