...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowi właściciele oraz program pracowniczy w agencji Whites

Od kwietnia do obecnych właścicieli Whites – założyciela, Macieja Woźniaka i spółki NextWeb Media, dołączyły dwie nowe osoby: Anna Ałaszkiewicz i Łukasz Żytko. Nowi współwłaściciele wykupili udziały w spółce po preferencyjnej cenie.

Anna Ałaszkiewicz to Dyrektor Zarządzająca agencji. Z Whites związana jest od lipca zeszłego roku, wcześniej była szefową marketingu w Gazeta.pl oraz członkiem zarządu spółki Trader (Agora S.A.).

Łukasz Żytko był jednym z pierwszych pracowników Whites, specjalizuje się w White Hat SEO, a obecnie zajmuje w agencji stanowisko szefa działu SEO i analiz.

– Ludzie są największą wartością naszej firmy. Dołączenie kolejnych partnerów  do spółki to naturalny etap. Wynika on z naszej wizji prowadzenia biznesu. Wierzymy w partnerskie i uczciwe podejście, zarówno do klientów jak i pracowników firmy – mówi Prezes Whites, Maciej Woźniak.

Dodatkowo agencja Whites wprowadza program pracowniczy – możliwość uzyskania opcji na udziały w spółce przez jej najbardziej wartościowych pracowników.

-Przeznaczyliśmy pulę udziałów dla obecnych i przyszłych pracowników Whites. Chcemy przyciągać i zatrzymywać najlepszych specjalistów. Pozwoli nam to oferować najwyższą jakość usług dla naszych klientów – wyjaśnia Jakub Zieliński, Wiceprezes Whites.

Agencja Whites jest jednym z liderów wśród firm specjalizujących się w tzw. White Hat SEO. Wspierając swoich klientów w budowaniu widoczności w internecie, wykorzystuje także content marketing i działania typu PPC. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Orange, Bayer, Bosch, Norauto, Benefit System, magazyn „Brief”, Bankier.pl, AmeriGas, PayU, ABCzdrowie.pl.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF