...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowy napój OSHEE Vitamin Water z wodą kokosową opracowany wspólnie z Igą Świątek i jej sztabem

Warszawa, 19.06.2023 - Polska marka OSHEE – lider sprzedaży m.in. napojów izotonicznych i funkcjonalnych prezentuje najnowsze napoje OSHEE Vitamin Water z wodą kokosową. Produkty powstały przy współpracy merytorycznej z IGA TEAM i jest to kolejny etap współpracy marki OSHEE z Igą Świątek i jej sztabem - Tomaszem Wiktorowskim, Darią Abramowicz oraz Maciejem Ryszczukiem.

Najnowszy produkt z wodą kokosową posiada naturalne właściwości nawadniające. Został opracowany w dwóch wersjach smakowych: Cytryna-Limonka oraz Truskawka-Melon – zawiera witaminę C, witaminę B6, niacynę, biotynę oraz elektrolity: magnez i potas. Wyjątkowy charakter produktu buduje zawartość wody kokosowej, posiadającej naturalne właściwości nawadniające, która z obecnymi w produkcie witaminami i elektrolitami pomaga uzupełniać utracone podczas wysiłku fizycznego składniki odżywcze i mikroelementy. Natomiast w pełni naturalny skład i soki owocowe sprawiają, że napoje mają świetny smak. Produkty pojawią się na półkach sklepowych już na początku lipca.

„Tworzenie własnego produktu razem z Oshee i moim zespołem było dla mnie nowym i bardzo fajnym doświadczeniem. Selekcja smaków i dzielenie się zespołowo subiektywnymi wrażeniami to była najciekawsza część tego procesu. Podoba mi się, że woda witaminowa zawiera naturalną wodę kokosową, która ma izotoniczne właściwości i nadaje egzotycznego smaku. Owoce gwarantują orzeźwienie. Ja już wiem, że będzie to mój ulubiony produkt Oshee” – powiedziała Iga Świątek.

Napoje zostały po raz pierwszy zaprezentowane 19 czerwca w warszawskiej Fabryce Norblina, podczas oficjalnej konferencji marki OSHEE oraz IGA TEAM. W wydarzeniu brały również udział dzieci i młodzież ze szkółek tenisowych, które także miały możliwość zadania pytań pierwszej rakiecie kobiecego tenisa.

„Od samego początku współpracy z Igą świątek zakładaliśmy stworzenie dedykowanej linii produktów przy współudziale całego teamu Igi. Cieszymy się, że po kilku miesiącach intensywnych prac nad doborem smaków, opracowaniem właściwej formuły nawadniającej, czy tworzenia atrakcyjnej dla konsumenta etykiety, możemy zaprezentować efekt naszej współpracy w postaci unikatowych produktów OSHEE Vitamin Water z wodą kokosową o smaku Cytryna-Limonka oraz Truskawka-Melon” – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO marki OSHEE

Wyjątkowa współpraca marki OSHEE z IGA TEAM

OSHEE & IGA TEAM to wyjątkowa kooperacja, ponieważ dotyczy nie tylko samej zawodniczki, ale też członków jej sztabu szkoleniowego, włączając w to trenera Tomasza Wiktorowskiego, fizjoterapeutę Macieja Ryszczuka i psycholog Darię Abramowicz.
Jako ambasadorka marki, Iga Świątek korzysta z produktów OSHEE podczas zawodów i treningów. Jej dotychczasową dietę uzupełniły napoje izotoniczne zawierające witaminy oraz batony proteinowe stworzone z myślą o sportowcach. Wszystkie produkty, których używa Iga Świątek, zostały zatwierdzone przez jej sztab szkoleniowy, dietetyka oraz osobistego lekarza.
OSHEE ma bogate doświadczenie we współpracy z czołowymi sportowcami, których działania wspiera od lat. Ambasadorami marki byli już między innymi Anna i Robert i Lewandowscy, Krzysztof Piątek oraz Joanna Jędrzejczyk. Przez ostatnie 7 lat OSHEE było sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a także w ciągu ostatnich lat partnerem rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy oraz eventów sportowych, takich jak Runmaggedon czy Maraton Warszawski.

 

O OSHEE:
OSHEE jest międzynarodowym i niekwestionowanym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. W portfolio OSHEE znajdują się min. napoje izotoniczne, wody witaminowe oraz seria produktów takich jak batony musli i proteinowe. Produkty OSHEE podbijają świat – marka jest obecna już w 55 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat zajmuje 1 miejsce w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych.
OSHEE to marka stworzona z pasji do wygrywania. Jeśli podążasz za swoim celem, walczysz do końca i swoje porażki traktujesz jako część Twojego sukcesu — OSHEE jest właśnie dla Ciebie.
Od momentu powstania OSHEE inspiruje i motywuje do działania konsumentów na całym świecie, koncentrując się na promowaniu aktywności fizycznej oraz zachęcaniu do aktywnego stylu życia.
Dynamiczny rozwój marki sprawia, że wychodzi ona poza kategorie sportowe, oferując serie napojów o charakterze lifestylowym jak OSHEE Tattoo, OSHEE Beuaty czy linię produktów kierowanych dla fanów uniwersum Wiedźmina. Seria gamingowa powstała we współpracy ze studiem CD Projekt Red. Każdy produkt OSHEE x Wiedźmin inspirowany jest grą Wiedźmin 3 Dziki Gon.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF