...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowy szef serwisu WP Wiadomości

Jacek Amsterdamski

Jacek Amsterdamski, zastępca redaktora naczelnego WP i dyrektor wideo portalu, został nowym szefem serwisu WP Wiadomości. Będzie łączył tę funkcję z dotychczasowymi obowiązkami.

Nową rolę Jacek Amsterdamski obejmie 1 września. Będzie odpowiedzialny za wzmocnienie i rozwój treści newsowych w Wirtualnej Polsce. Marzena Suchan, która do tej pory zarządzała serwisem WP Wiadomości, z końcem sierpnia odchodzi z Wirtualnej Polski.

 Piotr MiesnikNieustannie budujemy i poszerzamy nasze zespoły dziennikarskie. W Wirtualnej Polsce jest coraz więcej autorskich treści, reportaży i materiałów śledczych. Jacek Amsterdamski przez ostatnie lata współtworzył takie programy wideo online jak „Tłit”, „Newsroom” oraz „WP News” dla Telewizji WP, które notują świetne wyniki. Chcemy wykorzystać jego doświadczenie, aby wzmocnić cały obszar newsów w WP oraz korzystać z możliwości synergii serwisów wideo i WP Wiadomości. Jednocześnie dziękuję Marzenie Suchan za ostatni rok niezwykle intensywnej pracy i realizację ważnych projektów dla naszego serwisu.

Piotr Mieśnik, redaktor naczelny WP

Jacek Amsterdamski w Wirtualnej Polsce pracuje od 2014 roku. W tym czasie był odpowiedzialny między innymi za przebudowę i profesjonalizację działu wideo oraz za dystrybucję, produkcję i emisję Telewizji WP. Wcześniej pracował w Telewizji Polskiej, Agorze i Onecie.

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (wakacje.pl, nocowanie.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w lipcu 2021 roku z produktów internetowych GWP korzystało 21,1 mln Polaków.


Źródło: WP

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF