...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowy wygląd grup dyskusyjnych na LinkedIn

Obecnie na serwisie jest ponad 2 mln grup dyskusyjnych. Dotyczą one niemal każdej dziedziny biznesu, marketingu, technologii czy reklamy.

Najważniejsze jednak jest to, że grupy nie są martwymi tworami. Co minutę powstaje 200 nowych dyskusji, a co tydzień pojawia się 8 tys. kolejnych grup.

Czy korzystacie regularnie z LinkedIn? Wpisujcie linki do swoich profili w komentarzach.

Poniżej prezentujemy infografikę z kilkoma ciekawymi danymi:

Grupy na LinkedIn

Źródło: blog.linkedin.com

Zobacz również:

LinkedIn wprowadził posty sponsorowane

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF