Omnioxy rusza na podbój skandynawii

Omnioxy

Rynek komór hiperbarycznych w kraju cały czas się rozwija. Jednak to rynki zagraniczne stanowią główny cel gdyńskiej spółki.

Terapie z wykorzystaniem komór hiperbarycznych wciąż nie są szczególnie popularne w naszym kraju. Dostrzegli to założyciele Omnioxy, którzy w zeszłym roku zebrali ponad 2,5 miliona złotych. W trakcie prywatnych poszukiwań okazało się, że na polskim rynku brakuje nie tylko wiedzy o zabiegach, ale i samego sprzętu. W ten sposób od 2019 roku starają się rozwijać swoje własne produkty.
Firma poza samą produkcją autorskich komór dba również o ich dalszy los. Starając się być partnerem biznesowym dla firm, które postawią na ich produkty. Zapewniają wsparcie ekspertów z zakresu serwisu i obsługi produktu. A komory poza standardową sprzedażą dostępne są również w formie leasingu.
Teraz dzięki finansowaniu inwestorów oraz dobrze rozwijającemu się biznesowi są oni w stanie ruszyć do Europy. Pierwsza ma być Szwecja oraz Norwegia, oba kraje słyną z wysokiej świadomości o zdrowiu. A i same zabiegi są stosunkowo popularne.
Aktualnie w Polsce szacuje się, że na jedną komorę przypada aż 60 tysięcy osób. Daje to szanse na duży rozrost rynku w szczególności w porównaniu z na przykład Stanami Zjednoczonymi.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF