Ostatnie dni i ostatnia szansa, aby zgłosić się w konkursie CMO AWARDS!

682

 

Dlaczego CMO AWARDS to wartościowy konkurs? 

Ponieważ jest to konkurs dla CMO od CMO, czyli głosowanie i wyróżnienie osiągnięć odbywa się w systemie Peer to Peer.

Dlaczego powinieneś/powinnaś wziąć udział w konkursie CMO AWARDS?

  • Aby podzielić się swoimi doświadczeniami i dokonaniami z koleżankami i kolegami, top managerami marketingu
  • Aby zobaczyć jak robią to inni i zainspiruj się przeglądając zgłoszenia koleżanek i kolegów, top managerów marketingu
  • Aby dać się poznać i docenić przez koleżanki i kolegów, top managerów marketingu
  • Aby docenić pracę i doświadczenie koleżanek i kolegów, top managerów marketingu
  • Aby spotkać się w gronie koleżanek i kolegów, top managerów marketingu i wspólnie świętować i wymieniać się doświadczeniami

 

Co zgłosić w konkursie CMO AWARDS?

Każdy top manager marketingu, reklamodawca, może zgłosić swoje projekty/dokonania/wdrożenia w jednej lub kilku z 6 kategorii konkursowych:

  • Creative innovator

– za nowatorskie, oryginalne i kreatywne podejście do realizacji działań marketingowych, których efektem jest m.in. zmiana standardów branży, status quo i relacji z konsumentami

  • Digital champion

– za realizację zauważalnych, skutecznych, wyróżniających się działań w obszarze digital marketingu

– za realizację projektów które pozwalają lepiej wykorzystywać dane do budowania insightów konsumenckich, spersonalizowanych aktywacji i lepszej oceny skuteczności działań marketingowych

– bierzemy pod uwagę również projekty wewnętrzne np. rozwój martech

  • Commerce master

– za działanie które budują nowe kanały dystrybucji (np. ecommerce) lub wyraźnie wiążą działania marketingowe ze sprzedażą

  • Omnichannel leader

– za całościowe podejście do ścieżki konsumenta i budowanie w całej firmie spójnego podejścia kliento-centrycznego które przekłada się na doświadczenie ludzi z markami

– za realizację działań, których efektem jest rozwój firmy, portfolio, marki

  • Brand guardian

– za konsekwentne, długofalowe podejście do budowanej marki/ portfolio marek.

  • Purpose ambassador

– za przywództwo w inicjowaniu działań marketingowych, których celem jest realizacja ważnych celów społecznych/ CSR

 

Co zrobić teraz?

Zarejestruj się na stronie cmoawards.pl
Wybierz kategorię, najlepiej kilka
Wypełnij prosty formularz opisując projekt/dokonanie/wdrożenie używając 2tys znaków.
Kliknij guzik ZGŁOŚ ☺

Masz czas do 24 maja b.r.
W kolejnym etapie możesz zapoznać się ze zgłoszeniami koleżanek i kolegów top managerów marketingu i zagłosować na najciekawsze zgłoszenia w każdej z kategorii konkursowej.

Masz pytania?

Zobacz co o udziale w CMO AWARDS podczas panelu dyskusyjnego o kompetencjach i transformacji CMO na CMO SUMMIT mówił ekspert w dziedzinie Executive Search – film


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej