Ostatnie dni i ostatnia szansa, aby zgłosić się w konkursie CMO AWARDS!
Dlaczego CMO AWARDS to wartościowy konkurs? Ponieważ jest to konkurs dla CMO od CMO, czyli głosowanie i wyróżnienie osiągnięć odbywa się w systemie Peer to Peer. Dlaczego powinieneś/powinnaś wziąć udział w konkursie CMO AWARDS? Aby podzielić się swoimi doświadczeniami i dokonaniami z koleżankami i kolegami, top managerami marketingu Aby zobaczyć jak robią to inni […]
Dlaczego CMO AWARDS to wartościowy konkurs?
Ponieważ jest to konkurs dla CMO od CMO, czyli głosowanie i wyróżnienie osiągnięć odbywa się w systemie Peer to Peer.
Dlaczego powinieneś/powinnaś wziąć udział w konkursie CMO AWARDS?
- Aby podzielić się swoimi doświadczeniami i dokonaniami z koleżankami i kolegami, top managerami marketingu
- Aby zobaczyć jak robią to inni i zainspiruj się przeglądając zgłoszenia koleżanek i kolegów, top managerów marketingu
- Aby dać się poznać i docenić przez koleżanki i kolegów, top managerów marketingu
- Aby docenić pracę i doświadczenie koleżanek i kolegów, top managerów marketingu
- Aby spotkać się w gronie koleżanek i kolegów, top managerów marketingu i wspólnie świętować i wymieniać się doświadczeniami
Co zgłosić w konkursie CMO AWARDS?
Każdy top manager marketingu, reklamodawca, może zgłosić swoje projekty/dokonania/wdrożenia w jednej lub kilku z 6 kategorii konkursowych:
- Creative innovator
– za nowatorskie, oryginalne i kreatywne podejście do realizacji działań marketingowych, których efektem jest m.in. zmiana standardów branży, status quo i relacji z konsumentami
- Digital champion
– za realizację zauważalnych, skutecznych, wyróżniających się działań w obszarze digital marketingu
– za realizację projektów które pozwalają lepiej wykorzystywać dane do budowania insightów konsumenckich, spersonalizowanych aktywacji i lepszej oceny skuteczności działań marketingowych
– bierzemy pod uwagę również projekty wewnętrzne np. rozwój martech
- Commerce master
– za działanie które budują nowe kanały dystrybucji (np. ecommerce) lub wyraźnie wiążą działania marketingowe ze sprzedażą
- Omnichannel leader
– za całościowe podejście do ścieżki konsumenta i budowanie w całej firmie spójnego podejścia kliento-centrycznego które przekłada się na doświadczenie ludzi z markami
– za realizację działań, których efektem jest rozwój firmy, portfolio, marki
- Brand guardian
– za konsekwentne, długofalowe podejście do budowanej marki/ portfolio marek.
- Purpose ambassador
– za przywództwo w inicjowaniu działań marketingowych, których celem jest realizacja ważnych celów społecznych/ CSR
Co zrobić teraz?
Zarejestruj się na stronie cmoawards.pl
Wybierz kategorię, najlepiej kilka
Wypełnij prosty formularz opisując projekt/dokonanie/wdrożenie używając 2tys znaków.
Kliknij guzik ZGŁOŚ ☺
Masz czas do 24 maja b.r.
W kolejnym etapie możesz zapoznać się ze zgłoszeniami koleżanek i kolegów top managerów marketingu i zagłosować na najciekawsze zgłoszenia w każdej z kategorii konkursowej.
Masz pytania?
Zobacz co o udziale w CMO AWARDS podczas panelu dyskusyjnego o kompetencjach i transformacji CMO na CMO SUMMIT mówił ekspert w dziedzinie Executive Search – film
CMO SUMMIT by Shortlist, to cykliczna konferencja skierowana do CMOsów, Dyrektorów Marketingu i top managerów marketingu, reklamodawców, organizowana przez Shortlist Consulting. CMO Summit by Shortlist to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Podczas poprzednich edycji mieliśmy przyjemność gościć CMOsów zarządzających marketingiem ponad 200 firm oraz wysłuchać kilkudziesięciu prelegentów, wybitnych ekspertów z Polski i ze świata. Za nami już 4 edycje CMO Summit Polska i 1 edycja CMO Summit CEE. Tematem przewodnim CMO Summit 2022, wydarzenia które odbędzie się 10-11 maja w formule on-line jest “DIGITAL MATURITY” CMO AWARDS to cykliczna, coroczna nagroda, w ramach której CMOsi wyróżnią ze swojego grona koleżanki/kolegów marketerów, którzy wdrożyli lub zainicjowali w swoich firmach najbardziej wartościowe projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.