...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

„Otwórz się na więcej” – Tarczyński S.A. z nową kampanią

Tarczyński S.A. - innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych rozpoczął nową kampanię employer branding pod hasłem „Otwórz się na więcej”. Jej motywem przewodnim jest zaproszenie odbiorcy do „otwarcia się” na moc doświadczeń, możliwości i perspektyw, jakie firma oferuje jako pracodawca.

 

Jednym z aktualnych celów marki jest przyciągniecie najlepszych na rynku aktywnych oraz pasywnych kandydatów.
„Rynek pracy nieustannie ewoluuje – zmienia się zarówno charakterystyka pracowników, jak i sposoby komunikacji z nimi. Kandydaci poszukują informacji o pracodawcy w Internecie. Sprawdzają opinie o firmie w mediach społecznościowych i na forach. Szeroka obecność w tych kanałach jest dzisiaj czymś koniecznym i naturalnym. Dlatego chcielibyśmy wzmocnić wizerunek naszej organizacji, który ma kluczowe znaczenie w procesie rekrutacji” – wyjaśnia Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.

Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Produkty firmy są dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na trzech kontynentach. Firma stawia na nowoczesne rozwiązania również w sferze employer brandingu. 26.04 ruszyła nowa kampania marki pod hasłem „Otwórz się na więcej”. Komunikacja skupia się na elementach ważnych i charakterystycznych dla pracy w firmie – wskazanych przez samych pracowników – od otwartości na wszystkie głosy i pomysły, poprzez możliwości rozwoju, aż po sposób, w jaki tworzy się zespoły w poszczególnych obszarach działalności firmy.

„Budujemy wizerunek naszej marki jako pracodawcy coraz odważniejszymi działaniami. Tym razem po raz pierwszy postawiliśmy na kampanię z udziałem naszych pracowników. Stawiamy na to, by komunikacja naszej marki była jak najbardziej rzetelna i wiarygodna, a nic tak nie buduje tego wizerunku, jak słowa i opinie osób związanych z firmą” – mówi Dawid Tarczyński, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rozwoju.

Rozpoczęta kampania będzie wspierana działaniami wizerunkowo-rekrutacyjnymi prowadzonymi w Internecie i mediach społecznościowych. Komunikacja będzie prowadzona przez cały rok i stale rozwijana o nowe elementy i formaty m.in. testimoniale z udziałem pracowników.
Za przygotowanie i realizację działań taktycznych i strategicznych w zakresie kampanii employer brandingowej odpowiada agencja Grow.

::

Więcej informacji na temat pracy w Tarczyński S.A. oraz aktualne rekrutacje, które wspiera kampania, znajdują się na stronie: http://tarczynskipraca.pl/

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF