„Pasujemy studentom” – kampania employer brandingowa PZU od Focus Nation (IF Nation Group)
Trwa kolejna kampania employer brandingowa PZU, tym razem skierowana do studentów. Jej celem jest budowanie wizerunku firmy oferującej ciekawe i merytoryczne praktyki i staże, dzięki którym można zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe.
Za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada agencja reklamowa Focus Nation (IF Nation Group).
Kampania ma swoją stronę https://www.pzu.pl/studenttalent.
Obejmuje działania na You Tube, gdzie emitowane są spoty filmowe: https://youtu.be/3FfMaHyCFxY
Powstały także spoty filmowe z pracownikami PZU, którzy swoją karierę rozpoczęli od stażu w firmie. Spoty te są dostępne tylko w kanałach SoMe firmy.
Emisję filmów wspiera kampania display, w mediach społecznościowych oraz w serwisach rekrutacyjnych.
Kampania „Pasujemy studentom” jest kolejną odsłoną działań employer brandingowych PZU. Poprzednia kampania – „Pasujemy profesjonalistom” – emitowana na jesieni ub. r. skierowana była do ekspertów z różnych branż. Jej autorem również była agencja Focus Nation.
_________________
FOCUS NATION (www.focus-nation.pl) – polska agencja reklamowa, która od ponad 20 lat dostarcza swoim Klientom rozwiązania z efektem WOW. Blisko 50-osobowy zespół pracuje dla topowych, polskich i międzynarodowych marek, m.in. Brown-Forman, Mastercard, Krosno Glass, INGKA Centres, Bank BNP Paribas, Dell Technologies, PZU. Focus Nation stawia na partnerskie relacje oraz długoterminową i kompleksową współpracę, traktując Klientów indywidualnie, by kompleksowo wspierać realizację ich celów.
Focus Nation, razem z agencją Imagine Nation (event&field marketing) oraz Moonsteps (software solutions team) należy do IF NATION GROUP.
____________________________________________________________
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Szlaska
Communication & PR Director
IF Nation Group / Focus Nation & Imagine Nation & Moonsteps
Mobile: 536-140-040
a.szlaska@if-nation.pl