Pierwsza kurtyna ledowa w Polsce działa już w Placu Unii

213

Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Monitor ma 165 m2 powierzchni.

Zamontowana w samym sercu Warszawy kurtyna ledowa to przełomowe rozwiązanie komunikacyjne dla marek. Dzięki wyjątkowej lokalizacji Placu Unii, firmy zyskają pewność, że prezentowane przez nich komunikaty trafią do szerokiego grona odbiorców. Dodatkowo, zastosowanie tak innowacyjnego ekranu podnosi prestiż oraz jakość prezentowanych treści, mówi Magdalena Socorro-Czerwińska, dyrektor Plac Unii.

Rewolucyjne rozwiązania technologiczne w designerskiej przestrzeni

Zainstalowanie transparentnego ekranu LED na elewacji Placu Unii pozwoliło w pełni zachować jej walory architektoniczne. Ściana pozostała przezroczysta, mimo że wygląda jak nowoczesny wyświetlacz. 

Dzięki zarządzaniu on-line, reklamy na ekranie mogą zmieniać się w czasie rzeczywistym w oparciu o dowolne dane. Klient ma pełną dowolność w doborze multimedialnych treści, które aktualizowane są natychmiastowo. W zależności od celów kampanii możliwe jest dopasowanie kreacji do aktualnej pogody, pory dnia, stopnia zakorkowania miasta, social mediów czy nawet danych z telefonów komórkowych osób przechodzących obok ekranu.