Pierwszy spożywczy Tweetup za nami
Firma SuperDrob S.A. zorganizowała pierwszą edycję wydarzenia Food Tweetup. W warszawskiej siedzibie firmy spotkali się branżowi dziennikarze, analitycy rynku, liderzy społeczno-polityczni, a także obserwatorzy branży i przedsiębiorcy aktywni na platformie Twitter. Uczestnicy rozmawiali o wyzwaniach w branży drobiarskiej i rolno-spożywczej.
Food Tweetup składał się z dwóch części. W pierwszej kolejności zaprezentowano najważniejsze wyzwania w branży drobiarskiej i spożywczej w latach 2019-2020. Przedstawione zostały również możliwości biznesowe oraz komunikacyjne, jakie daje platforma Twitter. Później odbyła się część kuluarowa – niezwykle ważna dla wymiany informacji i opinii o branży spożywczej.
„Nasz Tweetup pokazał, że Twitter jako platforma społecznościowa skupia wiele interesujących osób związanych z produkcją żywności jako strategicznego zasobu państwa. Warto się wymieniać opiniami o wyzwaniach naszej branży, do których obecnie należą takie tematy jak: sprawa konsolidacji na rynku, budowania silnych marek rolno-spożywczych, edukacji konsumenckiej oraz zrównoważonego rozwoju producentów spożywczych
i rolników. Goście docenili bezpośredni dostęp do ekspertów z firmy i branży” – mówi Łukasz Zając, PR manager w SuperDrob.
Tweetup to spotkanie użytkowników Twittera. To doskonała okazja na to, aby komentatorzy, eksperci, dziennikarze i liderzy branży mogli się poznać w świecie realnym. Jak można było się przekonać, w Polsce Twitter to nie tylko polityka, ale również #AGRO #FMCG #FOOD.
Już teraz organizatorzy Food Tweetup zapowiedzieli kolejną edycję tego wydarzenia. Odbędzie się 16 maja br. (czwartek) w centrum Warszawy o godz.18.00.
W przeciwieństwie do pierwszej edycji, druga edycja Food Tweetup będzie dostępna dla większej liczby gości. Wydarzenie gromadzi już wielu sympatyków, a w maju zostanie opublikowana oficjalna lista partnerów.
Zgłoszenia: pr@superdrob.pl