...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Piotr Piętka, Publicis i jego #BriefNa2023

Nowy rok, to nowe wyzwania wiąże się z nimi umiejętne łączenie kreatywności, znajomości technologii oraz strategii biznesowych.

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…

 

Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, w Ukrainie i Krajach Nadbałtyckich.

● Rok 2021 był rokiem odbicia po kryzysie okresu covidowego, natomiast rok 2022 był kontynuacją odbudowywania biznesu również w naszej branży.

● Doświadczenia związane z zarządzaniem ręczo Publicis z Ukrainie zdominowane są oczywiście, walnął i kryzysem który ta wojna wywołała wielu sferach życia obywateli tego kraju.

● Biznes, reklama w Ukrainie radzi sobie bardzo dobrze jak na warunki wojenne. Pomaga w tym również polityka pomocowa naszej korporacji. Wspieramy również naszych przyjaciół z Ukrainy tu w Polsce.

● Szybki rozwój sztucznej inteligencji może mieć wpływ i będzie miał taki wpływ na aktywności oferowane przez agencje reklamowe swoim klientom

● Dawno skończyły się czasy, kiedy reklamodawcy traktowali agencje reklamowe, jako wyłącznie specjalistów od komunikacji marketingowej. Dziś agencje są już partnerami we wspieraniu całych strategii biznesowych.

● Nowy rok, to nowe wyzwania wiąże się z nimi umiejętne łączenie kreatywności, znajomości technologii oraz strategii biznesowych.

Grzegorz Kiszluk