...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Podkarpackie Pełne Zachwytów. Rusza kampania promująca podkarpacką turystykę.

7 mln wyświetleń, taki będzie minimalny zasięg rozpoczynającej się właśnie kampanii online promującej podkarpacką ofertę turystyczną. To pierwsza akcja o takim rozmiarze promująca unikatowe piękno regionu z perspektywy obiektywu.

Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna wystartowała z kampanią pod hasłem PODKARPACKIE PEŁNE ZACHWYTÓW. Grupą docelową szeregu działań, które zaplanowano, są pasjonaci fotografii oraz rodziny z dziećmi a przede wszystkim mamy. – Doświadczenie pokazuje, że to właśnie kobiety organizują wakacje dla rodziny, to one decydują gdzie, kiedy i w jaki sposób rodzina spędzi urlop – mówi Anna Brzechowska-Rębisz, dyrektor biura PROT. – To one też najchętniej dzielą się zdjęciami z wakacji w mediach społecznościowych – dodaje.

Celem działań promocyjnych jest ukazanie Podkarpacia jako idealnej i niestandardowej destynacji do wypoczynku z rodziną. Drugie założenie, to prezentacja piękna natury, krajobrazów i atrakcji turystycznych Podkarpackiego, które świetnie prezentują się na zdjęciach.

Kampania bazuje na aktualnych trendach. Dzielenie się ze znajomymi wspaniałymi zdjęciami z wakacji to część budowania własnego wizerunku. Co więcej, wśród turystów modne jest aktualnie poszukiwanie niesztampowych lokalizacji, które są blisko natury i tradycji. Podkarpackie idealnie się do tego nadaje i właśnie taki komunikat ma nieść kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”. Zakłada ona ukazanie Podkarpacia jako najbardziej fotogenicznego regionu w Polsce, gdzie można zrobić wspaniałe zdjęcie i umieścić je na swoim profilu na Facebooku i Instagramie.

Kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów” zakłada szereg różnorodnych działań. We wtorek 30 kwietnia ruszył konkurs fotograficzny „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”, w którym wziąć może udział każda pełnoletnia osoba. Wystarczy wgrać swoje zdjęcie na stronę podkarpackie.travel/pelnezachwytow. Prace oceniać będzie JURY, którego szeregi zasilą wybitni fotografowie: związany z magazynem National Geographic Marek Arcimowicz oraz zdobywca International Photography Awards, pochodzący z Krosna Przemysław Niepokój-Hepnar. Dla uczestników konkursu przewidziano cenne nagrody m.in. aparat bezlusterkowy SONY a7 wraz z akcesoriami.

W każdy wtorek na profilu FB @podkarpackie.travel będą publikowane posty z poradnikiem, jak zrobić piękne zdjęcia z wakacji.

Kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów” to pierwsza akcja promocyjna skierowana do rodzin z dziećmi, zachęcająca do odkrywania nowych destynacji i spędzenia wakacji na Podkarpaciu. PROT zaangażował do tego działania blogerów parentingowych, twórców bloga OCZEKUJAC.PL, którzy będą relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach. Na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie ok. 30 wpisów.

W kampanię będą również zaangażowani influencer marketerzy z portalu Indahash. Planowany zasięg kampanii w tej aplikacji to 114 000.

Całość potrwa do końca listopada 2019 roku, którą zamknie wyjątkowa publikacja, Album Pełen Zachwytów.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF