Połączenie zespołów Kantar i theStore.
We wrześniu portfolio ofertowe Kantara poszerzyło się o rozwiązania analityczne dostępne w ramach stworzonej w Polsce platformy theStore.
TheStore to platforma 3D, która pozwala testować prototypowe koncepcje i pomysły z konsumentami w wirtualnym środowisku sklepowym.
Niezależnie od tego, czy marka chce wprowadzić do sklepów nowe opakowanie, nowy planogram czy nową politykę cenową – theStore pozwala w szybki sposób ocenić ryzyka i szanse na zwiększenie sprzedaży w naturalnym otoczeniu.
Wykorzystywane rozwiązania AI w platformie theStore do optymalizacji i przewidywania wyników sprzedaży planogramów i POSM pozwalają zaoszczędzić czas i koszty przy planowaniu działań merchandisingowych i trade marketingowych oraz osiągnąć najlepsze wyniki sprzedażowe.
Włączenie platformy theStore do rozwiązań Kantara jest naturalnym, kolejnym krokiem w rozbudowywaniu naszego portfolio. Oferujemy naszym Klientom efektywne narzędzia łączące naszą wiedzę o markach i produktach z dostępnymi rozwiązaniami z obszaru nowoczesnych technologii. theStore jest właśnie jednym z takich rozwiązań i na pewno jednym z najlepszych w kategorii badań optymalizacji sprzedaży z wykorzystaniem „wirtualnej półki” – mówi Kamil Michalski, Managing Director Kantar Polska
Łącząc nasze zespoły wzmocniliśmy kompetencje analityczne i poszerzyliśmy bazę doświadczeń w obszarze badań shopperowych. Ponadto pakiet rozwiązań theStore wzbogaca inne programy badawcze np. trackingi marek czy badania efektywności kreacji. Dzięki globalnemu zasięgowi Kantara nasi klienci mogą skorzystać z platformy theStore na dowolnym rynku – mówi Dorota Cudna – Sławińska, Chief Commercial Officer Kantar Polska
Współpraca Kantara i Edge NPD (twórca theStore) to nie tylko szansa na rozwój platformy, ale też dostęp do setek tysięcy panelistów na całym świecie oraz możliwość koordynacji działań i projektów badawczych na wielu rynkach na raz – mówi Dobromir Ciaś, założyciel Edge NPD (https://www.thestore-retail-lab.com/)