Połączenie zespołów Kantar i theStore.

We wrześniu portfolio ofertowe Kantara poszerzyło się o rozwiązania analityczne dostępne w ramach stworzonej w Polsce platformy theStore.

TheStore to platforma 3D, która pozwala testować prototypowe koncepcje i pomysły z konsumentami w wirtualnym środowisku sklepowym.

Niezależnie od tego, czy marka chce wprowadzić do sklepów nowe opakowanie, nowy planogram czy nową politykę cenową – theStore pozwala w szybki sposób ocenić ryzyka i szanse na zwiększenie sprzedaży w naturalnym otoczeniu.

Wykorzystywane rozwiązania AI w platformie theStore do optymalizacji i przewidywania wyników sprzedaży planogramów i POSM pozwalają zaoszczędzić czas i koszty przy planowaniu działań merchandisingowych i trade marketingowych oraz osiągnąć najlepsze wyniki sprzedażowe.

Włączenie platformy theStore do rozwiązań Kantara jest naturalnym, kolejnym krokiem w rozbudowywaniu naszego portfolio. Oferujemy naszym Klientom efektywne narzędzia łączące naszą wiedzę o markach i produktach z dostępnymi rozwiązaniami z obszaru nowoczesnych technologii. theStore jest właśnie jednym z takich rozwiązań i na pewno jednym z najlepszych w kategorii badań optymalizacji sprzedaży z wykorzystaniem „wirtualnej półki”mówi Kamil Michalski, Managing Director Kantar Polska

 

Łącząc nasze zespoły wzmocniliśmy kompetencje analityczne i poszerzyliśmy bazę doświadczeń w obszarze badań shopperowych. Ponadto pakiet rozwiązań theStore wzbogaca inne  programy badawcze np. trackingi marek czy badania efektywności kreacji. Dzięki globalnemu zasięgowi Kantara nasi klienci mogą skorzystać z platformy theStore na dowolnym rynku mówi Dorota Cudna – Sławińska, Chief Commercial Officer Kantar Polska

 

Współpraca Kantara i Edge NPD (twórca theStore) to nie tylko szansa na rozwój platformy, ale też dostęp do setek tysięcy panelistów na całym świecie oraz możliwość koordynacji działań i projektów badawczych na wielu rynkach na razmówi Dobromir Ciaś, założyciel Edge NPD (https://www.thestore-retail-lab.com/)

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF