Portal RocketJobs w nowej odsłonie
Portal pracy rocketjobs.pl służący do przeglądania ofert i aplikowania na stanowiska w branży cyfrowej przechodzi gruntowną przebudowę. Zmiany mają dać przykład temu, w jakim kierunku chce podążać firma i z czym ma być utożsamiana.
RocketJobs jasno daje do zrozumienia, że jest to portal pracy ukierunkowany dla pracowników umysłowych, pracujących w digitalu. Czołowy job-board w Polsce przegląda miesięcznie nawet 400 tysięcy użytkowników. Platforma otrzyma odświeżoną szatę graficzną, jak i nowe szablony umieszczane w mediach społecznościowych. Całością zajmie się firma Super Super, która zajmuje się projektami z zakresu produkcji eventów, 3D, motion design, AR czy sonic branding.
Jako marka potrzebowaliśmy dystynktywnej i nowoczesnej identyfikacji wizualnej, która z łatwością zaadoptuje się do wszystkich formatów wykorzystywanych na co dzień w naszej komunikacji. Projektantom ze studia Super Super w doskonały sposób udało się uchwycić nasze potrzeby i przełożyć je na język wizualny.
Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl
Unowocześniony logotyp RocketJobs jest bardziej elastyczny i prezentuje się lepiej w przeróżnych formatach graficznych. Użyta została nowa paleta kolorystyczna, wykorzystująca niebieskie i turkusowe barwy. Zaprezentowane zostały także grafiki do social mediów, bannery oraz animacje i niestandardowe formaty.
Nowy kosmiczny design ma przykuwać uwagę i być kojarzonym z misją start-upu, czyli bycie portalem pracy przyszłości, który oferuje ogłoszenia z przyszłościowych branż cyfrowych.