POT szuka najlepszego produktu turystycznego

Trwa regionalny etap XI edycji konkursu na „Najlepszy produkt turystyczny". Polska Organizacja Turystyczna od 11 lat wyłania najbardziej atrakcyjne, nowatorskie i przyjazne dla turystów produkty.

Dzięki zmianom w regulaminie w tegorocznej edycji można ponownie zgłosić do Złotego Certyfikatu laureata poprzednich edycji. Ponadto w tym roku złoszenia można składać on-line, dzięki specjalnej aplikacji internetowej. Obecnie trwa etap regionalny. Najpóźniej do 31 sierpnia br. Regionalne Organizacje Turystyczne przedstawią członkom kapituły pretendentów do Certyfikatów Polskiej Organizacji Turystycznej.

Nagrodą dla zdobywcy Złotego Certyfikatu POT jest kampania promocyjna w kraju o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł, a jej szczegółowy plan opracowany zostanie przed upływem trzech miesięcy od daty zakończenia konkursu.

W tym roku zostało wyodrębnionych pięć kategorii: wydarzenie cykliczne, pakiet usług turystycznych, obiekt, szlak, obszar. Dla większej jasności definicje jednoznacznie uzupełniają wybrane przykłady.

Kapituła może przyznać nie więcej niż 10 Certyfikatów oraz trzy wyróżnienia przyznawane interesującym i rokującym na przyszłość atrakcjom, które nie spełniają w momencie zgłoszenia do Konkursu wszystkich wymaganych kryteriów, jakimi definiowane są produkty turystyczne.

Do tej pory, zdobywcami Złotego Certyfikatu były: Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego, Kanał Augustowski – Szlak Papieski, Łódzka Manufaktura, Festiwal Przystanek Woodstock i Szlak Orlich Gniazd.

Szczegółowe informacje na temat tegorocznej edycji: konkurs.pot.gov.pl oraz www.polskapodajdalej.pl

Źródło: POT

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF