SAR z nową identyfikacją wizualną

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zaprezentowało nową identyfikacją wizualną, której autorem jest Robert Mendel oraz Jacek Waleciak, studio UV-MW.

Nad przetargiem i wyborem nowego logo czuwał zespół: Kuba Kamiński (Brain), Wojtek Mierowski (BNA) oraz Piotr Ręczajski (Mamastudio). Autorem identyfikacji wizualnej SAR, na którą składa się logo, stationary, grafika strony internetowej, jest Robert Mendel oraz Jacek Waleciak – studio UV-MW.  

Idea znaku ma odnosić się do świata reklamy, jej języka i estetycznych zabiegów oraz szumu informacyjnego współczesnego świata. Nowy logotyp Stowarzyszenia ma cechować się elastycznością pozwalającą na modyfikowanie znaku zgodnie z potrzebami samej organizacji, jak i jej członków.

– Zabieg ten ma na celu ukazanie mnogości inicjatyw, które podejmuje SAR oraz podkreśla egalitarny charakter Stowarzyszenia złożonego z dużej liczby różnorodnych podmiotów działających w różnych obszarach komunikacji marketingowej. Powstało logo podstawowe oraz jego warianty obrazujące o jakiej formie działalności Stowarzyszenia komunikujemy. Zabieg ten polega na dopisywaniu/włączaniu do logo, w zależności od potrzeb, nazw projektów prowadzonych przez Stowarzyszenie lub nazw firm członkowski Stowarzyszenia – w ciąg znaków – czytamy w komunikacie prasowym.

Pokazują to poniższe przykłady:

Równolegle, przygotowywana jest nowa strona internetowa Stowarzyszenia.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF