...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Pracownicy Generali Polska zaangażowali się w pomoc Ukraińcom

Firma wspiera zarówno swoich ukraińskich pracowników, jak i wdraża działania na rzecz przyjeżdżających rodzin z dziećmi.

 

Generali na poziomie lokalnym i globalnym pomaga uchodźcom z Ukrainy. Wspiera zarówno swoich ukraińskich pracowników, jak i wdraża działania na rzecz przyjeżdżających rodzin z dziećmi.

Generali Polska jest w stałym kontakcie z pracownikami pochodzącymi z Ukrainy. Udzieliło im specjalnego bezzwrotnego wsparcia finansowego na organizację pomocy dla nich oraz dla ich bliskich. Dodatkowo, zaoferowało im możliwość korzystania z bezpłatnej pomocy psychologicznej.

W trzech biurach w Polsce: w Warszawie, Lublinie i Poznaniu została zorganizowana wśród zbiórka produktów pierwszej potrzeby. Zostaną one przekazane potrzebującym poprzez Caritas Polska.

Również we współpracy z Caritas organizowany jest program czasowego zakwaterowania dla kilkudziesięciu ukraińskich rodzin z dziećmi, m. in. w Warszawie. Generali pokryje koszty nie tylko samego zakwaterowania, ale również całodziennego wyżywienia dla wszystkich osób objętych tym programem. W pierwszym etapie program będzie realizowany przez kilka tygodni. W zależności od sytuacji będzie przedłużany lub korygowany.

Pracownicy Generali Polska aktywnie pomagają zapraszając osoby z Ukrainy do swoich mieszkań i domów, przekazując im potrzebne rzeczy, wspierając w transporcie.

To pierwsze działania realizowane przez Generali lokalnie. Kolejne będą wdrażanie w następnych etapach.

Globalnie, Grupa Generali postanowiła utworzyć fundusz pomocowy w wysokości 3 milionów euro na wsparcie programów dla uchodźców, w tym darowiznę na rzecz UNHCR – głównej agendy OZN zajmującej się uchodźcami, która obecnie stoi na czele działań humanitarnych na Ukrainie.

Wykorzystując sieć The Human Safety Net, Generali rozpoczyna globalną zbiórkę pieniędzy wśród pracowników, aby wesprzeć UNICEF w działaniach, które będzie prowadził w najbliższych tygodniach i miesiącach na rzecz rodzin z dziećmi. Zebrana kwota zostanie podwojona przez Generali.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF