Premiera Nowego Peugeot 508 od 180heartbeats + Jung v Matt akcentowała jego atuty podczas jazdy w dzień i w nocy
![](https://brief.pl/wp-content/uploads/2019/03/noc-880x440.jpg)
Pomysłem na kolację w ciemności, podczas której dziennikarzom zaprezentowano nowego Peugeot 508 z systemem Night Vision, dział eventów 180heartbeats + Jung v Matt wygrał przetarg na zorganizowanie premiery nowego auta Grupy PSA.
Kolacja pomogła wyeksponować zalety Night Vision – systemu, który umożliwia kierowcy lepsze prowadzenie samochodu w ciemnościach. Technologia, wykorzystując obraz z kamer podczerwonych, pozwala łatwiej zauważyć ludzi czy zwierzęta na drodze. Ponadto dziennikarze poznali możliwości Nowego Peugeot 508 podczas jazd testowych malowniczymi trasami w okolicach Olsztyna, które agencja zaplanowała razem z zawodowym instruktorem jazd testowych – Maciejem Bocheńskim. Po stronie agencji było również przygotowanie scenografii i brandingu, wybór miejsca, logistyka oraz zaproszenie uczestników – w wydarzeniu wzięło udział w sumie 30 dziennikarzy z branży motoryzacyjnej.
![](http://brief.pl/wp-content/uploads/2019/03/peugeot508_1735.jpg)
![](http://brief.pl/wp-content/uploads/2019/03/peugeot508_0532.jpg)
![](http://brief.pl/wp-content/uploads/2019/03/peugeot508_1827.jpg)
![](http://brief.pl/wp-content/uploads/2019/03/peugeot508_0405.jpg)