Premiera Nowego Peugeot 508 od 180heartbeats + Jung v Matt akcentowała jego atuty podczas jazdy w dzień i w nocy

Pomysłem na kolację w ciemności, podczas której dziennikarzom zaprezentowano nowego Peugeot 508 z systemem Night Vision, dział eventów 180heartbeats + Jung v Matt wygrał przetarg na zorganizowanie premiery nowego auta Grupy PSA.

Kolacja pomogła wyeksponować zalety Night Vision – systemu, który umożliwia kierowcy lepsze prowadzenie samochodu w ciemnościach. Technologia, wykorzystując obraz z kamer podczerwonych, pozwala łatwiej zauważyć ludzi czy zwierzęta na drodze. Ponadto dziennikarze poznali możliwości Nowego Peugeot 508 podczas jazd testowych malowniczymi trasami w okolicach Olsztyna, które agencja zaplanowała razem z zawodowym instruktorem jazd testowych – Maciejem Bocheńskim. Po stronie agencji było również  przygotowanie scenografii i brandingu, wybór miejsca, logistyka oraz zaproszenie uczestników – w wydarzeniu wzięło udział w sumie 30 dziennikarzy z branży motoryzacyjnej.

Fot. Robert Korybut,okamgnienie.pl
Fot. Robert Korybut,okamgnienie.pl
Fot. Robert Korybut,okamgnienie.pl
Fot. Robert Korybut, okamgnienie.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF