Public Relations w #BRIEFmorning – podsumowanie 2015
Jak się robi kampanie, która zdobywa 3 Złote Spinacze? Jaki jest wizerunek Polski w mediach zagranicznych? Jak prowadzić agencję, która dba o work-life balance swoich pracowników? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Adamem Łaszynem, Grzegorzem Szczepańskim, Zbigniewem Jankowskim i Michałem Koczalskim.
Adam Łaszyn, Alert Media Communication
W premierowym wydaniu programu #BRIEFmorning Adam Łaszyn komentuje dyskusję po tragicznych wydarzeniach w Paryżu, zakończony okres kampanii wyborczych w Polsce a także prywatne reality show rodziny Dzikowskich z Poznania.
Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland.
Co się stało z komunikacją w polskiej polityce?
Czy podział na agencje PR / reklamowe / interaktywne ma jeszcze sens?
Jak prowadzić agencję, która dba o work-life balance swoich pracowników?
Zbigniew Jankowski, Maurent PR.
Jak się robi kampanie, która zdobywa 3 Złote Spinacze?
Co sprawiło, że Grupa Azoty zbudowała silną pozycję w światowych mediach?
Michał Koczalski, Dyrektor Zarządzający CEC Government Relations.
Jaki jest wizerunek Polski w mediach zagranicznych?
Co powinien zrobić rząd, żeby zakończyć falę krytycznych publikacji w mediach zagranicznych?
Dlaczego tak mało polskich firm skutecznie promuje się za granicą?