Rusza premierowa odsłona konkursu Storymakers od endorfina events

Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.

Agencja endorfina events istnieje na rynku już 15 lat. Z okazji swojego jubileuszu, postanowiła stworzyć nowy format, zbliżający osoby z nietuzinkowymi pomysłami do branży eventowej.

Storymakers to 3-etapowy konkurs na najlepsze wydarzenie biletowane, podczas którego uczestnicy opiszą własny pomysł kreatywny oraz wspólnie z pomocą ekspertów endorfina events, opakują go w profesjonalną prezentację. Następnie zaprezentują ją przed jury złożonym ze specjalistów z branży marketingowej, a także przedstawicieli patronów konkursu, Akademii Leona Koźmińskiego – dr. Krzysztofa Kuźmicza, oraz redakcji MeetingPlanner – Magdaleny Kondas.

Kreatywność nie ma ograniczeń wiekowych, dlatego konkurs skierowany jest zarówno do osób dopiero rozpoczynających swoją ścieżkę zawodową, czy też poszukujących drogi przebranżowienia, jak i tych w pełni kariery zawodowej, którzy mają odwagę na nowo pisać swój rozdział.

– W endorfinie kluczową wartością są ludzie. To oni stoją za wspaniałymi historiami, które mamy okazję tworzyć już od 15 lat. Z okazji jubileuszu chcieliśmy zrobić coś wyjątkowego. Wierzymy, że kreatywność nie ma granic i chcemy zachęcać kolejne osoby, do jej rozwijania. Ideą Storymakers jest motywowanie ludzi do działania i próbowania nowych obszarów, które dotychczas były poza ich zasięgiem mówi Michał Kaleta, Managing Director & Partner endorfina events

Etapy konkursu:

Pierwszy etap: wymyśl interesujące i możliwe do zrealizowania wydarzenie biletowane, zastanów się, dlaczego miałoby być ciekawe dla odbiorcy. Liczy się kreatywność – wydarzenie może mieć dowolny charakter. Projekt muzyczny, immersyjna wystawa, wydarzenie dla 100 a może 10 000 osób? Ty nam powiedz! Pomysł przedstaw w formie prezentacji, zawierającej maksymalnie 10 slajdów.

Drugi etap to spotkanie wybranych uczestników z jury, podczas którego dostaniesz jasny feedback na temat projektu oraz merytoryczne wsparcie od zespołu kreatywnego oraz producenckiego. Dzięki tej współpracy, od 20 maja, w ciągu 4 tygodni, stworzysz finalną wersję Twojej wizji, rozbudowaną o pełny koncept, oprawę graficzną, wizualizacje oraz scenariusz wydarzenia. Twój pomysł nabierze kształtów! Wersja ta weźmie udział w wielkim finale, podczas którego przedstawisz i obronisz swój pomysł na żywo przed jury złożonym z profesjonalistów z różnych branż – klientów i partnerów endorfiny. To właśnie podczas finału poznamy laureata zwycięskiej koncepcji!

– Rozwój jest kluczowym elementem i jednocześnie naturalną konsekwencją dalszych kroków na ścieżce kariery. Otwierając 15 lat temu agencję opartą na wartościach, kreatywności i tworzeniu nieszablonowych rozwiązań, ważna była dla nas wizja. Wierzymy, że każda wizja może przeistoczyć się w coś przekraczającego wyobrażenia, jeżeli tylko mamy do tego odwagę i odpowiednie narzędzia. Dlatego zależy nam, by zaoferować uczestnikom konkursu na dalszym etapie wsparcie ekspertów, by niezależnie od ostatecznego wyniku, sam udział również stanowił dla nich cenne doświadczenie, naukę i możliwość rozwojumówi Maciej Ledzion, Co-founder & Partner endorfina events.

Oficjalnym patronem merytorycznym wydarzenia jest Akademia Leona Koźmińskiego. Patronem medialnym został Meeting Planner, redakcja publikująca najważniejsze i najświeższe informacje z branży eventowej oraz organizator najważniejszego konkursu w branży – MP Power.

Etap pierwszy trwa do 14 maja. Swój unikalny pomysł można zgłaszać za pomocą dedykowanego formularza na stronie https://konkurs.endorfina.eu//.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF