Piszą dla nas
Pochwycić, utrzymać i zaangażować. Pomysłowa kampania ING | Poznaj sposób ITAKI na wymarzone wakacje! | Ergonomia wizytówką firmy | Czytanie ebooków stało się modne | Jednojęzyczność analfabetyzmem XXI wieku? – Jak zarządzać treściami... | Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych... | Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Zgłoszenia ruszyły! | Miastotwórczy charakter biznesu. Wywiad z Adamem Ringerem, prezesem... | „50-tka Kreatywnych z Multikino Media” – inauguracja | Ekonomia współpracy w Polsce 2016. Najnowszy raport | Polskie drużyny wygrywają w Konkursie Łazików Marsjańskich | Jak pokonać smog? Technologia poszukiwana | Smartfony i Facebook redefiniują marketing wideo | Narzędzia biznesmena: przydatne aplikacje mobilne cz.1 | Startup Hub Warsaw – ostatnie dni rekrutacji | Mobile główną platformą dla online video na świecie | Setki milionów złotych na innowacje w przemyśle kolejowym | Refunder, natychmiastowy zwrot gotówki za zakupy on-line dostępny w... | TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia | Marketing sensoryczny zwiększa współczynnik optymizmu – rapor... | 3 rzeczy, o których warto pamiętać podczas zmiany sprzedawcy energ... | Jak skutecznie zarządzać produktami? | Skuteczne wideo – czyli jakie? | E-commerce zgodnie z prawem | Oto najpopularniejsze spoty w sieci | Jak zarabiać na mobile? | Rusza fundacja „Marki dla Polski” | Znamy już 50 najbardziej kreatywnych w biznesie! | „Wideo w sieci” – relacja z konferencji | „Wideo w sieci” | Wojciech Szpil – Mistrz gry | Jak współpracować z blogerami? | Facebook dla biznesu – raport | Przyszłość e-commerce | Showroom – moda na niezależną modę | Nowoczesność, postęp technologiczny i emocje | Zdefiniować content marketing | Żyjemy w złotym wieku reklamy | E-komunikacja: prelegenci | Słuchać i usłyszeć klienta | Sport, biznes, sponsoring – debata | Gala 50 kreatywnych w biznesie | Ranking: 50 kreatywnych w biznesie | Innowacyjność to wybieganie w przód | Blog Roku: poznaliśmy zwycięzców | Facebook ma 10 lat | Pięć rzeczy, których nie mówi Ci Twoja agencja online | Mężczyźni i kobiety według Discovery Networks | Marka a bloger – wideo z debaty | Co ciekawego w wakacyjnym numerze magazynu „Brief”? | Trójkąty do wzięcia

Ruszyły zapisy do IV edycji Social Media Convent!

Dwa dni wykładów, spotkań z reprezentantami topowych marek, polskimi i zagranicznymi ekspertami social media oraz przedstawicielami światowych sieci społecznościowych, a ponadto konkurs na najlepszą kampanię 2015 roku i niezapomniany afterparty – to tylko niektóre z atrakcji, które czekają uczestników czwartej edycji Social Media Convent w dniach 21 i 22 kwietnia 2016.

W tym roku agencja Personal PR, organizator konferencji, zaprasza również do udziału w wykładach oraz w strefie wystawienniczej towarzyszącej wydarzeniu. Na stronie www.socialmediaconvent.pl rozpoczęto już zapisy oraz rejestrację zgłoszeń do Social Media Expo i do konkursu Case Study Festival. Ta ostatnia potrwa tylko do 30 marca.

21-22 kwietnia po raz czwarty spotkają się w Gdańsku autorytety świata social media. Social Media Convent, jedno z największych wydarzeń poruszających tematy mediów społecznościowych, ponownie odbędzie się w Europejskim Centrum Solidarności. Na scenie konferencji gościli już m.in. Prezydent Lech Wałęsa; Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce Stephen D. Mull; Ali Jafari i Katie Lampe z Twittera; Francois Benner z Brandsensations, HubSpot and Hootsuite Partner; Helle Tyllesen z duńskiej firmy Falcon Social; Jarosław Kuźniar czy Michał Sadowski z Brand24. W tym roku, dodatkiem do prelekcji będą m.in. prowadzone przez ekspertów warsztaty.

– Social Media Convent z roku na rok coraz więcej oferuje uczestnikom. Podczas tegorocznej edycji, oprócz dwóch dni wypełnionych spotkaniami, wystąpieniami, wiedzą, inspiracjami i informacjami z zakresu budowania i planowania kampanii w social media, proponujemy kolejną nowość – praktyczne warsztaty ze specjalistami, podczas których uczestnicy będą mogli zgłębić tajniki wybranych narzędzi – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR, organizator przedsięwzięcia. – To tylko jedna z atrakcji, o których więcej powiemy już wkrótce.

 
W tym roku po raz pierwszy wystąpieniom prelegentów będzie towarzyszyć scena przeznaczona dla projektów, które chciałby zainteresować swoimi rozwiązaniami ekspertów i osoby odpowiedzialne w firmach za strategie i budżety dedykowane mediom społecznościowym. W specjalnie wydzielonej strefie pojawią się twórcy aplikacji mobilnych, rozwiązań internetowych oraz narzędzi reklamowych, którym organizator zapewni stoiska wystawiennicze.

– Konferencja Social Media Convent od lat przyciąga największe nazwiska w branży, chcemy jednak, by równe szanse na pokazanie swoich często innowacyjnych i ciekawych rozwiązań miały wszelkiej wielkości rozwijające się projekty związane z branżą mediów społecznościwych. W ubiegłym roku sposobem na to były kilkuminutowe prezentacje na scenie, ale ponieważ zainteresowanie możliwością wystąpienia było naprawdę spore, w tym roku zdecydowaliśmy się powiększyć konferencję o kolejną przestrzeń, EXPO – przeznaczoną dla firm, które szukają sposobu na dotarcie ze swoim produktem do dużych marek, współpracę czy spotkanie z przedstawicielami mediów społecznościowych – podkreśla Karolina Janik.

Podczas konferencji nie zabraknie również corocznego konkursu na najlepszą kampanię realizowaną w roku ubiegłym w mediach społecznościowych. Podczas Case Study Festival agencje rywalizujące o tytuł Social Media SuperStar pokażą, w jaki sposób przeprowadzone przez nich działania np. marketingowe czy CSR-we wykorzystują potencjał social media. Oceni ich jury specjalistów oraz publiczność.

– Case Study Festival to stały element Social Media Convent. W poprzednich latach emocje podczas prezentacji oraz narad jury naprawdę gorące. Liczymy, że w tym roku, w związku z tym, że wykorzystanie social media w kampaniach rośnie, a integracja kanałów komunikacji z użytkownikami poprzez social rozwija się dynamicznie, napłynie do nas jeszcze więcej ciekawych zgłoszeń – dodaje Karolina Janik.
Rejestracja do Case Study Festival oraz Social Media Expo odbywa się poprzez formularz dostępny na stronie www.socialmediaconvent.pl.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF