SalesTube i Labcon wydają Raport Social Media 2020/2021

291

E-commerce & MarTech Partner SalesTube oraz agencja contentowa Labcon (Group One) przygotowały wspólny Raport Social Media z opisem najważniejszych trendów minionych miesięcy i prognozami na 2021 rok.

50 kreatywnych 750x100px

Nad raportem pracowały cztery zespoły kompetencyjne: contentowy (w tym relacji z influencerami), kreacji, mediowy oraz ad-techowy. Opracowanie zawiera ponad 50 stron komentarzy ekspertów, statystyki z kampanii na najbardziej liczących się platformach oraz omówienie wyzwań, które obecnie stoją przed marketerami.

Dzięki temu publikacja SalesTube i Labcon stanowi pierwszy tego typu kompleksowy przewodnik po social mediach w postpandemicznej rzeczywistości. Zawarte w nim rady dotyczą oswajania trendów, które rozwinęły się w ciągu ostatnich nietypowych miesięcy, ale też wyzwań, które są i będą aktualne. Wśród nich są m.in. cięcia budżetów czy wyróżnienia się w coraz bardziej przepełnionej przestrzeni digitalowej.

Wszyscy mieliśmy wątpliwości, czy decydować o zwrotach w strategiach social mediowych o 180 stopni, czy iść zgodnie z założeniami sprzed pandemii. Nikt jednak nie wątpił, że social media nie upadną, a wręcz odwrotnie – komunikacja z odbiorcą/konsumentem za ich pośrednictwem musi być zintensyfikowana. I tak się stało. Wiele firm przesunęło marketingowy środek ciężkości na platformy społecznościowe, a nawet pokusiło się o otwarcie swoich kont na nowych dla nich platformach. W rezultacie pandemia przyspieszyła przeniesienie komunikacji marek do świata online, przenosząc do niego również wielu (opierających się wcześniej przed wirtualnym kontaktem) konsumentów. W tym opracowaniu przedstawiamy, jak do tego doszło, jak zmieniły się social media i jak świat je wykorzystał. Mamy nadzieję, że będzie to też praktyczny przewodnik po narzędziach w platformach socialowych na najbliższe miesiące.

Marta Łysiak, Managing Director w Labcon

Raport jest efektem pracy zespołów, które pokrywają cztery obszary kompetencji w social mediach: contentu (w tym relacji z influencerami), kreacji, mediów i ad-techu. Nasze opracowanie wskazuje, jak połączyć i zaadaptować strategie 360 w czasach postpandemicznych. Tylko synergia działań i doświadczenia zarówno pod kątem optymalizacji kampanii jak i autentycznej komunikacji zjedna nam użytkownika.

Joanna Czekaj, Managing Director w SalesTube

Partnerem raportu jest IAB Polska, Magazyn Sprawny Marketing i Media & Marketing Polska.

POBIERZ PEŁNY RAPORT SOCIAL MEDIA 2020 /2021


Źródło: Informacja prasowa GroupOne
 

 

50 kreatywnych 750x100px
Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej