Sebastian Umiński w Pathfinder 23

449

Z początkiem lipca Sebastian Umiński dołączył do Pathfinder 23, agencji E-commerce wchodzącej w skład holdingu Brand New Galaxy. Objął stanowisko Account Director & Client Partner.

Sebastian Umiński to manager z ponad 16-letnim doświadczeniem w tworzeniu międzynarodowych struktur i strategii marketingowych. Przez pierwsze 10 lat pracował po stronie sieciowych agencji takich jak MRM Worldwide, Saatchi & Saatchi, czy Ogilvy zarządzając strategicznymi projektami dla licznych marek takich jak T-Mobile, Toyota, BP, Philips, Bosch, Huawei, IBM, Allianz, Heyah, nju mobile, Procter&Gamble, nc+, Tymbark, Carlsberg, BAT, Saturn, Selgros czy Carrefour. Następnie po stronie klienta zarządzał digitalizacją komunikacji, brand management i eksploracją nowych sposobów dotarcia do rynku (Novartis, 3M, HomeDoctor) w obszarze B2B i B2C.W latach 2016-2020 budował w 3M regionalny zespół CEEMEA dostarczający toolkity komunikacyjne oraz media dla 25 krajów, a następnie odpowiadał za media i egzekucję kampanii w całym regionie EMEA dla 38 krajów, prowadząc projekty w Zachodniej Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie i w Południowej Afryce. Przez ostatni rok rozwijał startup medyczny HomeDoctor zarządzając zespołem odpowiedzialnym za ekspansję geograficzną, marketing i IT.

W Pathfinder23 dołączył do działu Client Service, gdzie objął pozycję Account Directora i Client Partnera Procter&Gamble. Wspiera koordynację działań prowadzonych dla P&G współpracując blisko m.in. z zespołem eMerchandising. Oprócz tego do jego zadań należy bezpośrednie współdziałanie z wchodzącą w skład Brand New Galaxy spółką – Synthrone.

Zespół Pathfinder 23 liczy obecnie ponad 200 osób. Wśród klientów agencji znajdują się między innymi Coty, Bayer, Royal Canin, 3M, Lindt i inni. Agencja należy do Brand New Galaxy (BNG,) platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Pathfinder 23 zajmuje się aktywacją marek w obszarze e-commerce.

Brand New Galaxy to niezależny holding agencji marketingowych i technologicznych, założony w Warszawie w 2017 roku. Firma liczy obecnie ponad 500 pracowników i ma siedziby na trzech kontynentach. Holding jest członkiem MDC Global Affiliates. Do BNG należą: Pathfinder 23 – agencja E-commerce; Life on Mars – dom produkcyjny fashion&beauty; Spacecamp – agencja digital; Synthrone – platforma automatyzacji E-commerce; Voyager – agencja E-business, New Gravity – software house; Robonauts Pictures – dom produkcyjny ze specjalizacją E-commerce; Content26 – Amazon content & advertising; Man on the Moon – HR Agency oraz Brand New Galaxy MEA (regionalne biuro w Dubaju) i Brand New Galaxy AMS.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej