Kolejna edycja prestiżowego festiwalu reklamy Golden Drum zbliża się dużymi krokami. W poprzednich latach polskie agencje były na nim wielokrotnie nagradzane, tym razem nasz przedstawiciel zasiądzie w jury jako jeden z 10 światowych ekspertów z zakresu komunikacji.
Szef MSLGROUP na Europę środkowo-wschodnią, Sebastian Hejnowski, jako jeden z 10 europejskich ekspertów zasiądzie w jury 23. edycji festiwalu reklamy Golden Drum. Wielokrotnie nagradzany ekspert komunikacji z Polski został doceniony również przez komisję międzynarodowego festiwalu reklamy, który w tym roku odbędzie się w nieco zmienionej formie.
W skład jury tegorocznej edycji festiwalu reklamy Golden Drum weszli członkowie zarządów oraz dyrektorzy kreatywni najlepszych światowych agencji reklamowych i komunikacyjnych. Co ciekawe, podczas 23. edycji wydarzenia przewodniczący jury, Eduardo Marques w towarzystwie specjalistów z banży kreatywnej zainauguruje zupełnie nową odsłonę Golden Drum. lmpreza w tym roku przeistoczy się bowiem z festiwalu stricte reklamowego w festiwal szeroko pojętej branży kreatywnej.
– Dawniej powtarzałem, że nienawidzę reklam, chyba jak każdy. Ludzie nie lubią być wytrącani z czynności przez reklamy. Chcą jednak być w jakiś sposób zabawiani, pochłaniać ciekawe informacje. Chcą się śmiać, płakać, być zaskakiwani. Właśnie na bazie tych potrzeb powstają najlepsze pomysły. Reklama ma stawać się częścią czyjegoś życia. Z drugiej jednak strony „reklama” to termin stary i zbyt wąski. Festiwal musiał więc iść z duchem czasu i ewaluować w stronę branży kreatywnej – mówił przewodniczący tegorocznego jury.
23. edycja festiwalu Golden Drum odbędzie się w dniach 18-21 października w Ljubljanie na Słoweni. Przygotowania do wydarzenia można śledzić na
Facebooku. Pełna lista członków tegorocznego jury dostępna jest natomiast na stronie
goldendrum.com.
Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.
BRIEF